Julshopping (till mig själv)

Haha, åh, det är tufft att julshoppa. Det slutar bara med att jag köper saker till mig själv, vilket inte är målet med julshopping av vad jag förstått. Men jag har lyckats få ihop julklappar till alla utom två personer, så ganska duktig har jag ju varit i alla fall! 
Men här är julshopping som jag gjort till mig själv:
Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; ja det suger röv.. :c

Amanda:

Sv: Hehe, tack så mycket! :D

Vilken fin röd tröja förresten! (Eller är den röd? Eller typ mörkrosa?)
Vart har du köpt den? :D Har letat efter en sådan.

Svar: Tack! Den är egentligen ganska knallrosa ^^ Den är från H&M.
Emelie Hedqvist

kaffehörnan:

Vilka bra klappar

Svar: Men eller hur, haha :D
Emelie Hedqvist

milina.blogg.se:

Nice shopping!

Svar: Man tackar (:
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

nice :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Carro:

Härligt! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

i s a b e l l a w l:

Svar: Har aldrig hört dom tidigare, men dom var riktigt bra! ♥

Amanda Jönsson:

Kul med julklappar! :)

SV: Tackar!

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

Fina grejer! :)
SVAR:
Javisst är det :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Vilka fina inköp!

Svar: Man tackar :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: