Julkänslor

Idag spelar jag julmusik, ska titta på elf och jag riktigt känner hur julkänslorna bara flyger runt. 
Jag har börjat bli väldigt taggad på jul nu! Julklappsinhandlingen är klar, vilket känns super. Skolan är inte riktigt klar, men snart så. 
Hoppas att alla har en superfin dag
 
Kimmey ~ Kung varje dag:

Fint! :)

sv: hihi, tack :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Michelle:

Så mysigt!

Svar: Verkligen :)
Emelie Hedqvist

Olivia - Julkalender :

Åh här finns det inte mycket till julkänslor, vårväder och allt liksom..

sv: det var de :D
kramis♥

Svar: Tråkigt med vårväder ;/
Emelie Hedqvist

julia:

så mysigt:)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Vad mysigt ^^

Svar: Oja verkligen ^^
Emelie Hedqvist

Sanna Widman:

Vilken rin Bild :)
SVAR:
Taack så mkt :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

paulina:

ååh mysigt! tappa min julkänsla lite bland all stress. men hoppas jag får lite tillbaka imorgon när allt är färdigt ;)

Svar: Jag förstår, hoppas att julkänslan är på topp just nu ^^
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

så fin bild:)

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

Lina:

- Det var det!

Älskar att kolla på julfilmer! :)

Svar: Supermysigt!
Emelie Hedqvist

Malin:

härligt med julkänsla!:)

Svar: Ja men eller hur :)
Emelie Hedqvist

Sanna Johansson Bizzozero:

Fin bild

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: