idol 2013

Jag hade faktiskt inga planer på att se idol 2013, men av någon anledning så såg jag alla avsnitt. Det gick lite si sådär för mina favoriter, under slutaudition kom inte Bolivia med i topp 20, George åkte ut allt för tidigt, Erik gick inte till final och Elin kom tvåa. Kevin har väl inte varit helt förskräcklig, men nää, jag tillhör helt enkelt inte hans fanbase.

Hur gick det för eran favorit i idol 2013?

Cajsa:

eller hur!? :D jag vill bara ha allt! ^^

Tess:

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

felicia:

sv: eller hur :)

☆Z I N J A☆:

jag hejade på eric:D

Svar: Åh han är så bra :D
Emelie Hedqvist

MATILDA:

Jag hejade på sandra och det gick ju inte så bra för henne :)

Svar: Okej, nje, men det gick ju inte helt kasst heller (:
Emelie Hedqvist

Ida:

Jag tyckte att Elin skulle vinna:)

Svar: Jag med, hon ärr så bra :D
Emelie Hedqvist

Celine:

Min favorit blev trea :/

- Tack så mycket! :)

Svar: Erik var awesome i idol :D
Emelie Hedqvist

elin:

Min favorit var Erik, sjukt att han inte vann!

Svar: Håller helt med!
Emelie Hedqvist

Emelie:

Jag hejade på Erik, han var helt klart bäst! (:

sv: tack!

Svar: Håller med dig :)
Emelie Hedqvist

Sandra:

sv: tack :)

Kommentera inlägget här: