Christmas tree nails

Jag har nu gjort det till en tradition att varje jul göra olika versioner av julgranar på mina naglar. Måste säga att även om årets är väldigt enkel så gillar jag den starkt. Resultatet: 
Johanna - A dream as a model ♥:

så fint :D

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Lisa - Kreativ bakning ♥:

sv: Ja gör det, blir lite kul variation till citronmuffins! :) God jul!

anniepiie:

wow, va snyggt! :D SV: jaa, det kan man kalla shopping! ;) Varje gång man tvekar kommer tanken, men när är jag här igen? Taget!!! :P haha Kram

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

emma ♣ :

åh så himla fina!!

Svar: Åh tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Esmeralda:

sv: jo det var väldigt gott faktiskt :D

coola naglar!! :D kika in mina hehe (fast jag gjorde ju dem itne själv (A)

Svar: Tack du! Jag ska kika in ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

Vad söta! :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

snygga :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

såå fint!


Vinnaren av lucka 20 finns nu ute på bloggen, stort grattis till dig som vann. Kika in för att se om det blev du (Ni hittar vinnaren i Lucka 20 inlägget) Om ni inte vann så har ni 2 andra chanser, ge inte upp hoppet! Tusen tack för ni deltog. kram ♥

Svar: Tack snälla :)
Emelie Hedqvist

Nelly:

Tjusigt! :D

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

Patricia ♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Söta:)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Ellen:

Superfint!

Svar: Åh tack :D
Emelie Hedqvist

Natthakan:

Fina! :)

Svar: Tackar (:
Emelie Hedqvist

F R I D A - M A R I A :

Galet läckra naglar!

Svar: Tack snälla :D
Emelie Hedqvist

SARA:

Supersnygga naglar!
God jul på dig :) :D

Svar: Tack du :D God jul!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: