Ytterligare en myskväll

Snart måste jag skaffa en ny kategori där jag skriver om alla mina myskvällar. Haha, jag kan medge att det blivit ganska många på sista tiden. Men så fort jag blir lite stressad eller bara har tråkigt så är det skönt att ta fram några nagellack för att göra en pedikyr, se en film, ha ansiktsmask och fila naglarna. 
Och så tänker jag att det är väl lika bra att bara passa på! När proven och läxorna blir många unnar jag mig inte lika mycket jag-tid, då får böckerna mer uppmärksamhet. 
Det hade hunnit bli ganska mörkt innan jag bestämde mig för att ta bilden, ursäkta därför ljuset(försökte fixa till det så gott som möjligt)
Michelle:

Härligt med myskvällar. Går inte att få för många! :D

sv. tack så mycket! :D

Svar: Riktigt härligt! Haha, sant ^^
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

åh mysigt! den filmen är så bra :D

sv; men tack så mycket! :D <3

Svar: Supermysigt! Jaa, älskar den :)
Emelie Hedqvist

Mathilda - PHOTOGRAPHS:

sv: Åh tack så mycket! :)

Ser inte helt fel ut det där!

Svar: Verkligen inte! :D
Emelie Hedqvist

m:

sv: tack finis!

Amanda:

sv: jag har inga pengar för tillfället, men jag ska få objektivet av mina föräldrar när jag fyller år :D

Sara Ekman:

Så härligt! :)

Svar: Ja men verkligen :D
Emelie Hedqvist

Tea:

Så himla härligt med myskvällar!! :D

SV: Tack fina du! :)

Svar: Ja men eller hur! :D
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Jag håller med! en himla bra idé för att slappna av och försöka släppa tankarna en stund :) Mys hörru, verkligen.
Vilka favoritfilmer har du just nu som du nyligen sett? Eller som du såg för längesen.

Svar: Eller hur! Lovely :) Jag har dock lyssnat sönder den redan :/

Svar: Ja men eller hur! :) Om jag inte ska gå till de uppenbara hp, hunger games, twilight så älskar jag safe haven, soul surfer, du gör mig galen, red dawn, the host, this is us(one direction) och warm bodies. Det är ågra favoriter just nu. Har du nå favoriter då?
Emelie Hedqvist

Sara:

Åh vad mysigt! Älskar myskvällar :D

Svar: Håller helt med! :D
Emelie Hedqvist

julia:

myskvällar är det bästa som finns! ;)

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

anna:

härligt med en myskväll :)

Svar: Absolut! :D
Emelie Hedqvist

CASSANDRA:

ser mys ut :D

Svar: Det var de också :)
Emelie Hedqvist

Anna:

Oh älskar allt på bilden! ♡

Svar: Me too, haha ^^
Emelie Hedqvist

Dana :

mysigt :)

Svar: Jaaa, eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Skulle också behöva fixa naglarna! Ser riktigt illa ut :P

Svar: Alltid mysigt att göra det ^^
Emelie Hedqvist

Mathilda - A piece of my life:

Älska myskvällar!

Svar: Åh jag med :')
Emelie Hedqvist

Jenny:

Finns ju inget bättre än myskvällar mitt i vardagen! Kram

Svar: Men eller hur! :D Kram
Emelie Hedqvist

linah brown:

myys!!:D verlkigen

Svar: Oja, helt klart :D
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Åhh, vad mysigt det ser ut!:)

sv: jaa, dom är toppen!:) Kramisar<3

Svar: Verkligen mysigt! :D
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Låter som väldigt bra favoriter! Jag älskar de flesta du rabblade upp, även Horrible Bosses, Just Go With It, Bridesmaids, Hit & Run..... Massa fler men de jag kommer på nu. Alla är komedier :D

Svar: Bra filmer det där! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: