True Blood nails

Idag har true blood säsong 6 säsongsavslutning i Amerika, imorgon kan vi se det avsnittet online. 
Jag var bara tvungen att göra true blood inspirerade naglar! Egentligen har jag haft dessa naglar i några dagar, men jag ville vänta med att lägga upp dom. 
Resultatet: 
Emelie:

Sv: Tack så mycket :)

Häftiga naglar!

Svar: Tack själv! ;)
Emelie Hedqvist

Josephine:

Coola! :D

Sv; Hihi, jaa ^^

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

men gud vad snygga!
älskar True Blood <--- favvoserien!

Svar: Ååh, tack! :')Riktigt bra serie!
Emelie Hedqvist

Kimmey ~ Kung varje dag:

åh, skit. häftiga!!

sv: Tack :)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

lina:

så snygga naglar:)

Svar: Men tack du :)
Emelie Hedqvist

isabellaa:

Så häftiga dem blev! :D

Svar: Men tack du! :D
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Grymma naglar!! Vad duktig du äär :D

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

bbecka:

Snyggt
sv: tack :)

Svar: Tackar (:
Emelie Hedqvist

Mel Moonchild - British at Heart.:

Sjukt fina naglar! Nästan så jag vill börja med nail-art igen, haha! Gjorde jämt naglar för serier och filmer jag gillade, när jag fortfarande hade tid. I gymnasiet har man ju liksom inte det. Men saknar mina Harry Potter naglar och The Hunger Games naglar och Sherlock naglar et.c. :(

Sv. Tack så hemskt mycket! :D

Svar: Tackar! :) Tycker helt klart att du ska börja igen, alltid kul att se vad andra gör!
Emelie Hedqvist

Emelie Styleby Erikszon:

Riktigt snygga naglar måste jag säga!!
SV: Ohja visst är den snygg?! :D

Svar: Åh, tack du! :D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Vilka fräcka naglar - så duktig du är! ^^

Svar: Åh, tackar! :D
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

Sv: ja massa grattis

Malin:

coolt :D

-ja min första dag bestod av lekar så det var helt okej ;D Ska snart dra iväg för andra dagen :)

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

LEJAMINE ~ Lina:

SV: Det var supermums!
Coola naglar!

Svar: Men tack du! :)
Emelie Hedqvist

Natalie Salazar:

tack söta och fan så balla naglar :D

Svar: Tack så mycket ^^
Emelie Hedqvist

sommarblom.blogg.se:

Åh, grymt snygga naglar!


sv: Jag med, så sjukt bra!!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Så tuffa de blev:)

Svar: Men tack du! :)
Emelie Hedqvist

filippa:

ojj vilka häftiga!!!!

Svar: Åh, tack :D
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

coola naglar :D

sv: ja en toppendag, iaf hittills :) hur har din dag varit?)

Svar: Tackar :D
Min dag har varit riktigt bra ^^
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

snyggt!

sv; jaa det var det hihi :D

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Frida Eklöf:

Jätte coola naglar!
sv: tack så mycket, vad glad jag blir! :)

Svar: Åh, tack du! :D
Emelie Hedqvist

Emme:

Riktigt snygga!

SV: Ja jag älskar de! :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Olivia:

Skit snygga, älsakr din design!

-Tack så jätte mycket du! (:

Svar: Åh, tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

zentla:

Skygga!:D

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Simon G:

Coolt! :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

linah brown:

riktigt fint!

Svar: Åh, tack! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: