Today has been cancelled, please go back to bed!

Sovmorgon är härligt. Men jag använder dom inte, haha, bra där. Jag går upp i tid och försöker göra något användbart, eller bara ligga i sängen lite extra. 
Jag är inte supertaggad på dagen, det är en lång dag, det gillas inte. 
Nä, nog med morgoninlägg nu, har ingen aning om vad man kan skriva. Hoppas alla får en bra dag
↑Mornin' face
Nora:

Sv; Ah :)

mellab.blogg.se:

Nu är vinnaren på helgens blogg-tävlingen uppe, in och kika om det blev du!

Emmy:

Åh så härligt med sovmorgon! Hoppas den långa dagen var bra i varje fall :D

Svar: Riktigt härligt med sovmorgon. Jodå, dagen vara bara bra (:
Emelie Hedqvist

anna:

älskar kudden :)

Svar: Haha, jag med! :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Jag älskar sovmornar :) Fast ofta när man har de vaknar man tidigt iaf :/

Svar: Ja men eller hur, håller med mig!
Emelie Hedqvist

en deprimerad tonåring:

fin blogg du har! :) besök gärna min där jag skriver av mig om min psykiska sjukdom.

Svar: Tack du! Jag ska kika in :)
Emelie Hedqvist

caroline:

Nice :)

Svar: Verkligen (:
Emelie Hedqvist

-A:

Så fin du är.

Svar: Men tack du (:
Emelie Hedqvist

Amanda Jönsson:

Haha den där kudden vill jag ha! :P

SV: Tack så mycket! :)

Svar: Haha, visst är den härlig ;D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Sv: Ja, har behövt en ny skrivbordsstol och överkast ett tag ^^

Emelie Styleby Erikszon:

Känner igen de där, när man väl får sovmorgon, då jäklar går det inte och sova ;))
sv:roligt att du gillar't

Svar: Ja men eller hur! ^^
Emelie Hedqvist

Emelie:

Sv: Det har dem varit också :)

Amanda [SPONTAN]:

Men nej vilket fantastiskt örngott! Var har du köpt det? :)

Svar: Visst är det fint? Jag fick det i födelsedagspresent, men jag råkar veta att det är från lagerhaus :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: