Teen Choice Awards 2013

Nån mer än jag som älskade årets teen choice awards? 
Lucy Hale och Darren Criss var underbara, mycket bra vinnare och Lea Michele's tal var för fint.
Supersnygga klänningar att glo på, Harry Styles twerkade och "give it up for my good friend Nick Jonas" - Demi Lovato.
Darren Criss i en pikachu onesie, Paramore - Still into you, Bruno Mars R&N tal och "the sexiest thing in the world is being smart, thoughtful and generous, everything else is crap" - Ashton Kutcher. 
Hitta alla vinnare här
TCA 2013Nemi <3
Untitled
Mina favorit outfits från tca hade Lucy Hale, Lily Collins, Holland Roden, Bella Thorne och Sasha Pieterse. 
Bilderna är länkade. 
julia johansson:

SV: Tack! :)

Josefine:

Du var inte den enda!

Svar: Awesome, haha :D
Emelie Hedqvist

lina:

vad kul, vet du vart man kan se hela galan, missade den:)

Svar: Jag kolade här: http://www.putlocker.com/file/EFA680CBBB652BA2 :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Så himla bra :)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

Becka [fotoblogg]:

åh så vacker header du har.
sv: Åh, tusen tack för din fina kommentar! Det värmer verkligen.
Torsdagskram. ♥

Svar: Men tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

MOA ~ brunetten i homs:

SV: Jag med, de är riktigt snygga! :D

Isabelle:

Den var verkligen riktigt bra i år!

Svar: Jaa, eller hur :D
Emelie Hedqvist

B E A:

Det va så himla bra!:)

sv: hihi, tack så jättemycket!:)
Kramisar<3

Svar: Visst var det :D
Emelie Hedqvist

Julia:

åh jag vill se den! Var kan man göra det?

Kolla gärna in min nya fotoblogg :D

Svar: Jag kollade här: http://www.putlocker.com/file/EFA680CBBB652BA2 :DJag ska kika in!
Emelie Hedqvist

Sara - Mamma till Nova&Levin:

ha en fin dag.

Svar: Tack desamma :D
Emelie Hedqvist

Celine:

- Tack så mycket :)

♫♪ sandra:

- du missade då inget! haha men ska nog också se idol iår, har ändå inget vettigare för mig så ^^

Svar: Haha, samma här typ ^^
Emelie Hedqvist

J:

sv:
görs? :)

Svar: Inget speciellt, själv? :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

nej jag missade det, när sändes de?

Svar: Synd att du missade det. Det sändes natten mot den 12e :)
Emelie Hedqvist

bookofems.blogg.se:

håller med dig med best dressed! :D

Svar: Yäy :D
Emelie Hedqvist

Jessica:

Sv: Ja, verkligen :)

Fatma:

leas speech va så fin!

Svar: Visst var det? :')
Emelie Hedqvist

lina:

hoppas att du haft en bra dag:)

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Julia:

åh jag måste se det! :)

Svar: Åh, ja gör det :)
Emelie Hedqvist

Linda:

Åh tack :D kan man se det någon stans?

Svar: Jag kikade här: http://www.putlocker.com/file/EFA680CBBB652BA2
Emelie Hedqvist

Emelie:

Jag älskade det! Grät så det bara stank under Leah's tal och skrattade och "fangirla" när Harry twerkade ^^ Och håller med dig, alla hade super fina klänningar! Däremot var man ju väldigt trött dagen efter då det slutade vid 4.00 ^^
Hoppas att du har haft en bra dag! Kram :)

Svar: Jag håller med om allt de! ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: