Syster & jag

I det fina vädret bestämde min syster och jag oss för att gå ut och ta några foton, så varför inte bjuda på dom nu? 
↑Här har vi ett fint exempel på hur olika vi ser ut. Är vi ens släkt, haha? 
Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: hahaha, visst är den? :)

Emelie:

Jätte fina bilder!! :)
SV: Okej va bra, la till dig på insta... Jag heter style_by_erikszon på instagram Kramar

Svar: Tack så mycket! Följer dig nu :)
Emelie Hedqvist

Hannah Danielsson:

svar: inte min frukost tyvärr, men ja den ser vädligt god ut! xx

I S A B E L L A W L :

Samma leende och näsa har ni iallafall, annars var ni ganska olika! (inget illa menat) ;)

Svar: Tack så otroligt mycket! Hihih, vad bra då är jag iallafall inte ensam om att ha det! ♡

Svar: Det kanske är sant, haha. :D
Emelie Hedqvist

carolina♥:

Tackar :D det var kul att bli utmanad :D

MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

Svar: Hej, allt är bara bra, själv då? :
Emelie Hedqvist

♡ Hanna Andersson ♡ :

Sv: Jaha, den har jag faktiskt aldrig hört talas om...;)

Annika:

SV: tack så mycket :)

Malin Wederberg:

Fina ni är :)

Svar: Tack :')
Emelie Hedqvist

Sabina:

Fina bilder!! Superfin blogg har du också :)

Svar: Åh, tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

J:

sv:
ja väldigt! mm!

CECILIA:

sv: det var det också!! :)
xoxo

NICOLE:

sv ja det var kul :D ska bli kul att testa med färg sen, då ser man ju mer tydligt om det flagat :)

Linnéa Thell Jansson:

- Tack så himlans mycket :D

kraaam!

Linnea:

Sv: Ja visst e dem!!! :D

felicia thiel:

sv: ja det var riktigt roligt faktiskt!=)

Alice:

Sv; tack! :D

Frida:

sv: Tack så mycket! :)

Vad säger du om att ställa en fråga i min frågestund så följer jag dig på bloglovin? :)

http://frejdans.blogg.se/2013/august/har-du-en-fraga.html

Svar: Jag ska kika in i alla fall! :)
Emelie Hedqvist

Alexandra:

Fina bilder

Svar: Tack :)
Emelie Hedqvist

felicia:

Härliga bilder :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Stacie:

Snygga bilder :)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

mina:

fina bilder!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Annika Soulcityguide:

Fina foton!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Mathilda - A piece of my life:

Fina bilder!!

Svar: Tackar! :)
Emelie Hedqvist

ida. ♛ [fotografi och hästar]:

mysiga bilder!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Ronja Holmström:

så fina bilder! :)

Svar: Åh tack :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: