Radioactive

Och bara sådär så var säsong 6 av true blood över.
Jag vill inte spoila för mycket, så jag säger bara såhär: det som hände just innan det klipptes til '6 månader senare', he better not be dead(som tur är så står han med på cast-listan för säsong 7)
Förutom att jag måste vänta till juni för att få veta om han lever eller inte så var allt bra. Warlow är borta, inge mer Billith, Sookie verkar vara lycklig och Bruno Gunn joinade serien(toligen bara för något avsnitt). 
Dags att börja längta till säsong 7. 
Alla bilder är länkade. 
felicia:

Sv: okej ;D

Karin Lygnersjö:

Sv: Paramore is the shit! <3

Natalie Salazar:

och jag som aldrig sett ett enda avsnitt utav det :P

Svar: Haha, riktigt bra serie, sevärd enligt mig :D
Emelie Hedqvist

Milina:

Aldrig sett serien!
Dock kollar jag nästan inte på någon serie..

Svar: Jaså? Ganska bra serie faktiskt :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Love True Blood! :)

Svar: Oja, me too ;D
Emelie Hedqvist

Nelly:

Tycker det slutade dumt! :c

Svar: Ja, men det håller jag med om. Och jag hatar att man inte vet vad sm hände med Eric.
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

älskar true blood, de var så kul när Eric var i Åre haha, och Jason har verkligen hittat en riktig pingla, 800 år! men de där smittade vampyrerna är läskiga, zombievampyrer kallar jag de;)

Svar: Jag håller helt med! Haha, zombievampyrerna var riktigt creepy, undrar verkligen hur nästa säsong blir :)
Emelie Hedqvist

malin:

-ja det är underbart att sluta så tidigt åpå fredagar! :D
vad gör du? :D

Svar: Jag målar naglarna, haha^^ Vad gör du själv?
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Åh, det är så himla jobbit med säsongsuppehåll, man vill ju veta vad som händer direkt!

Svar: Jaa, eller hur, haha! ^^
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: tack så mycket! :)
hoppas du får en fin lördag!

Svar: Tack desamma ^^
Emelie Hedqvist

Emelie Styleby Erikszon:

SV: Känns skönt nu när man har bestämt sig riktigt bestämt sig liksom, förut har jag bara tvekat och ändrat mig hela tiden men nu har jag bestämt mig och såhär får de bli.. jag kanske ångrar mig men gjort är gjort.. kommer iallfall kunna följa min dröm! :) kramar

lina:

så fina bilder:)

Svar: Eller hur :)
Emelie Hedqvist

bbecka:

sv: ja ellerhur. så bra! :D

jessica:

kul med serier! själv har jag inte riktigt fastnat för någon. :/

Svar: Alltid kul med serier :) Jaså, inte? Jag är fast i för många, haha.
Emelie Hedqvist

Becka [fotoblogg]:

Åh, så himlans fin header du har.
sv: Åh, jag blir så hjärteglad. Tack så hemskt mycket kära du! Lördagskram. ♥

Svar: Men tack du! :D
Emelie Hedqvist

mellab.blogg.se:

VINNAREN av helgens blogg har nu utsetts på min blogg! http://melaniebjorlin.blogg.se/2013/august/ny-kategori.html#comment

Kommentera inlägget här: