Outfit x5

Måndag, linne från H&M, kofta från USA(kan inte komma ihåg nå mer specifikt), jeans från BikBok.
Tisdag, tröja från BikBok, jeans från BikBok, halsband från ur&penn.
Onsdag, tröja från BikBok, kjol från H&M, smycken från ur&penn. 
Torsdag, tröja från BikBok, jeans från BikBok.
Fredag, tröja från Gina Tricot, jeans fortfarande från BikBok, ring från USA. 
Vadå, inte handlar väl jag på samma ställe hela tiden? :0
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Det blir verkligen ofta att man handlar på de där butikerna haha:)

Svar: Haha, ja eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Älskar verkligen tisdagens och onsdagens outfits. Helt fantastiskt fina!!

sv: tusen tack:D
kramis♥

Svar: Tack så hemskt mycket :)Kram♥
Emelie Hedqvist

Milina:

Fina outfits :)

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Lalitta:

sv; jaa, helt klart!

Jessica:

så fint! speciellt tisdags-outfiten :D Bara älskar tröjan!

Svar: Men tack så mycket! Jag med, extra glad att jag fann den på res, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Amelia:

Sv: Aa c:
Allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Emelie Styleby Erikszon:

snygga outfit!!

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

snygga!

sv; haha jaa :D

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Josefine ♔:

Onsdagens outfit var grymt snygg!!

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Jaa visst är dom, och tack så mycket!!

Åh så mycket fina outfits :D

Svar: Men tack du! :D
Emelie Hedqvist

Becka [fotoblogg]:

åh så fina.
sv: Åh, tack så hjärtligt mycket finaste du! Det värmer så.
Onsdagskramar. ♥

Svar: Tack du! :DFredagskramar, hehe ♥
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Sofie:

Älskar din måndagsoutfit :D

Svar: Tackar, jag med haha ^^
Emelie Hedqvist

anna:

fina outfits:)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Nora:

Sv; Ja med :/
Snygga outfits :D !!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

isabella:

Nmr 2 & 3 var verkligen superfina! :D

Svar: Men tack du! :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

vad snygga!
onsdagen är min favvo

Svar: Tack så mycket! Min med ^^
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

bloglovinbyte?

Svar: Jag har tyvärr inte bloglovin, som jag använder ^^
Emelie Hedqvist

malin:

åh den med kjolen! :D

-ja det var riktigt bra dag med träning osv :)

Svar: Hehe, tack :D
Emelie Hedqvist

Linda:

snyggt, älskar linnet från Cry baby

Svar: Tackar :) Åh, jag med!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: