One Direction: This Is Us

Tidsinställt inlägg
OMFG! Äntligen. Just nu sitter jag, Louice och Jennifer i en biosalong och vänar förväntansfullt på att få se en efterlängtad film. One Direction: This Is Us. Jag vet att jag kommer älska denna film :')
Nån annan directioner som sett filmen idag? 
"A look at Niall, Zayn, Liam, Louis, and Harry's meteoric rise to fame, from their humble hometown beginnings and competing on the X-Factor, to conquering the world and performing at London's famed O2 Arena." - IMDb
 
Louise:

SV: Tack snälla!
Är det bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: ja, det var helt sjukt underbart!

Vilma:

Jag har "Veckans bild" på min blogg nu, hoppas du är med!?
Kram

Svar: Jag ska helt klart kika in :)
Emelie Hedqvist

- Isabella Huynh:

sv: Tack så mycket ^^ ha en bra dag!

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

Linda:

åh tack <3

MartinaOlsson:

sv; tack! :)

elin ☆:

sv: visst är den! synd bara att den finns på barnavdelningen, tror den kommer passa men kanske lite kort :(

Johanna - A dream as model ♥:

Åh vad kul att du äntligen får se den :D

Svar: Jaa, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Milina:

Roligt!

Svar: Oja! :D
Emelie Hedqvist

Alicia:

Sv, hehe, det var det också!
Åh, så roligt! :D

Svar: Ja verkligen! :D
Emelie Hedqvist

B E A T R I C E:

Jag såg den också i onsdags. Den bästa filmen jag har sett!:)

sv: tack så jättemycket!:) Kramisar<3

Svar: Jag såg den också då! Håller helt med :')♥
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: