One Direction nails

Nu har jag sett en av de bästa filmerna. Någonsin. Haha, jag är kär i one direction filmen. Och att Sverige fick en sån pass stor del i filmen, så awesome. Jag har fangirlat så mycket idag, är helt slut. 
Till en film som denna måste man ju bara fixa naglarna. Här är reslutatet av min senaste nageldeign:
Om ni inte hunnit se This Is Us än, GÅ OCH SE DEN NU. Underbar film
Sara Ekman:

Kul :)

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Lowa:

Har du målat naglarna?

Svar; Tack så mycket, ja, det var riktigt gott :) kram

Svar: Yesbox, det har jag :D
Emelie Hedqvist

evelina:

svar: ja detsamma här!

ellenfelixson:

haha så fint det blev :)

Svar: Haha, tack! :)
Emelie Hedqvist

Amanda:

shit va fina naglar & cool design :D

Svar: Åh, tack såå mycket :D
Emelie Hedqvist

Amelia:

Fyy vad avundsjuk jag blir!! Jag vill också se This is us... Men får vänta tills den kommer ut på dvd :D
Sv: Haha , tack ;)
Allt bra?

Svar: Underbar film, du kommer älska den :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Filmen var så bra! Supersnygga naglar! :)

Svar: Visst var den bra? Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Ellen:

åh va fina nalgar, du är sjukt duktig!!!!!

Svar: Tack så mycket! :)
Emelie Hedqvist

Cilla:

Åh vad fint, gud vad duktig du är! Kraam

Svar: Men tack så mycket! Kram♥
Emelie Hedqvist

Penny:

Sjukt coola! :D

Svar: Åh, tack!
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Kommer de ifrån italien också? :) Vad kul för dig. Fint gjort med naglarna faktiskt.

Svar: Absolut! Väldans smarrigt :D

Svar: Haha, nä, det är orange, dvs Irland. Men jag vet att färger kan se olika ut beroende på internetläsare. Men tack du! Kram♥
Emelie Hedqvist

lina:

fina naglar:)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

C a s s i e :

sv: det var det!

vilka fina naglar!

Svar: Men tack du :)
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja, det ska bli såååå skönt att åka utomlands <3

amanda:

coola!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

benedit ♥:

snyggt, vad långa & fina naglar du har! :)

sv; åh tack så mycket fina du!
kram

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Madeleine:

åå fy va snyggt!

Svar: Å tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

mina:

coola naglar! :)

Svar: Tack du :)
Emelie Hedqvist

Olivia Magnusson:

Gaaalet fina naglar!! & filmen var ju det bästa jag har skådat, uuuuuh vill se den om & om igen!!

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Svar: Tack så mycket! Åååh, jag håller helt med dig! Kram♥
Emelie Hedqvist

Tea:

Guuuuud så fina naglar!!!! Filmen var verkligen sååå sjukt bra :D

SV: Tack fina du! :)

Kram ♥

Svar: Åh tack så mycket! Ja men visst var den, kram♥
Emelie Hedqvist

Dana :

åh vill också se filmen! snygga naglar btw :)

Svar: Riktigt bra film! Tack du :D
Emelie Hedqvist

Sofia - Lever drömmen i LA:

snygga naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Mathilda - PHOTOGRAPHS:

Vilka fräcka naglar! :)

Svar: Men tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Linda:

snygga naglar

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Jaha! Oj sorry, hehe :P Jag såg helt fel. Ja, det såg rött ut och jag antog bara Italien.

Svar: Haha, jag fattar! (:
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

åh va fina dem var, riktigt duktigt gjort :D

Svar: Man tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: