Fredag

Fredag, redan fredag. Det betyder att snart är måndag här! Vill ha lov för alltid. 
På måndag börjar jag mitt andra år på gymnasiet. Antar att på sätt och vis längtar jag lite, eller jag vill mest bara få det överstökat, haha. 
Nu ska jag sluta grubbla över det, måndag är långt borta..right? 
Bild från igår. 
Amanda [SPONTAN]:

Vacker!

SVAR: Det var det verkligen :)

Svar: Åh, tack, desamma! :D
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Tiden går så himla fort... jag börjar med mitt andra år på gymnasiet! vad går du? :)

Svar: Ja, eller hur! Jag går samhälls, inriktning beteende, love it. Vad går du då? :)
Emelie Hedqvist

anna:

hoppas det går bra imorgon då :)

Svar: Tack! Det gick bara bra btw :D
Emelie Hedqvist

Milina:

Söt bild :)

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Malin:

fin :D

.haha men precis, vart tog lovet vägen liksom? :(

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Marie:

Tack för titten på min blogg. Önskar dej lycka till på 2:a året i gymnasiet.

Svar: Tack du! (:
Emelie Hedqvist

Amanda:

Ja visst är dom bra! Hade "glömt" bort dom ett tag, roligt när man hittar nya favoritlåtar :)

Nelly:

Vilken fin bild :)

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

Madeleine:

Jag är en aning kär i ditt hår!

Svar: Nämen tackar :')
Emelie Hedqvist

Sarah:

Vem vill inte ha lov föralltid :/

Svar: Ja, precis, haha ^^
Emelie Hedqvist

Josephine:

Fin :)

Svar: Tack desamma :)
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: tack så mkt, vad glad jag blir :)
allt bra?

Svar: Allt är bara bra, själv då? :D
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Väldigt fin bild

Svar: Åh, tack :')
Emelie Hedqvist

Ellinor:

SV: nej men tack snälla du! :)

Nathalie:

sv: japp hihi :) är allt bra med dig? fin blogg förresten!

Svar: Allt ät bara bra med mig, själv då? :) Tack du!
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Hur var skolstarten?

Svar: Helt okej so far. Börjar inte med ämnen förrns på torsdag, så det känns bra (:
Emelie Hedqvist

Becka [fotoblogg]:

fina du. <3
sv: Åh, verkligen tack för din hjärtefina kommentar vännen! Det värmer verkligen.
Tisdagsskram. ♥

Svar:
Emelie Hedqvist

Emma :

sv: tack så mycket! :)

Sabina:

sv: Åh men tack så mycket!!

Såå fin du är, älskar ditt hår :D

Svar: Åh, tack♥♥
Emelie Hedqvist

emelie andersson:

sv: jodå det är bara bra med mig med :)

Kommentera inlägget här: