Before I die - pretty realistic edition

Jag känner att det här är några av de saker som jag faktiskt kommer hinna göra under denna livstid. 
Alla dessa bilder är länkade. 
carro:

Tack :)

Amelia:

Sv: Jaa :/
Allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

Emelie Styleby Erikszon:

Hoppas du får en bra fredagskväll! Planer för helgen? :)
Sv: Ja jag känner att den bruna väskan är inte mitt smak precis!! :) kramar

Svar: Min fredag var riktigt bra, hur var din? Planerna för helgen var enkla - plugga, mysa, städa och sånt kul. Dina då? :)
Emelie Hedqvist

MADDISENJ.SE:

Tack så mycket! gud så mycket härligt!

Svar: Ja men eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Alicia:

Sv, det är det!
Vad ska du göra denna fredag?
Ha en bra kväll!! :)

Svar: I fredags var jag på stan, hade filmkväll och myste på. Vad gjorde du i fredags?Hoppas allt är bra (:
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Låter som en riktigt bra bucket list :)

Svar: Det håller jag med om, haha ^^
Emelie Hedqvist

lina:

härliga bilder:)

Svar: Ja men eller hur (:
Emelie Hedqvist

nicolinda.blogg.se:

Glöm aldrig bort att omfamna varenda dag och att ta vara på dig själv. Du är vacker precis som du är och du är bra precis som du är, vad du än gör så kommer du alltid att lyckas. En gång en vinnare, alltid en vinnare :D

Svar: Visst är den?! No doubt :D

Svar: Tack för den fina kommentaren! :')
Emelie Hedqvist

Sara - Mamma till Nova&Levin:

Taack ska du ha.:D

benedit ♥:

åhh :D

sv; tack så mycket, hihi ja! :D

Svar: Eller hur ^^
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

sv: Tack snälla du:)

CASSANDRA:

sv, tack :D jfr.se :)

Johanna - A dream as model ♥:

nice :D

Svar: Verkligen! (:
Emelie Hedqvist

Nathalie:

sv: tack så mycket sötis :) är allt bra med dig?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Alltså är så jäkla sugen på pizza :P Den italienska pizzan såg ju inte dåligt ut ;-)

Svar: Samma här, haha. Nä, men eller hur! ^^
Emelie Hedqvist

julia:

så nice! =)

sv: tack :)

Svar: Verkligen ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: