Back to school nails

Första dagen i tvåan är avklarad. Vi var där i lite mindre än 1 timme och fick lite info. Riktiga lektioner börjar på torsdag. Så yäy för chill vecka. 
Självfallet gjorde jag en nageldesign dagen till ära. För första gången gjorde jag "klassiska" tillbaka till skolan naglar. Resultatet:
Tumme: 'school' 
Pekfingret: Äpple 
Långfingret: Papper med betyget A+
Ringfingret: Toppen på en penna 
Lillfingret: Botten på en penna
Anneli:

Fint blev det!

Svar: Tack :')
Emelie Hedqvist

Liinn ♥:

Vad duktig du är ^^ Super snyggt ^^

Svar: Taaack ♥
Emelie Hedqvist

angelica:

åh, snyggt!

sv, haa så chill :) Allt bra?

Svar: Åh, tack :)
Allt är bara bra, själv då? :D
Emelie Hedqvist

Amanda [SPONTAN]:

Riktigt snyggt, du är sjukt duktig :)

SVAR: Det var det verkligen :) Tack så mycket! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Emelie Hedqvist

Emelie Styleby Erikszon:

Gud så snyggt!!

Svar: Men taaack! :D
Emelie Hedqvist

J:

ssv:
helt ok:)

Milina:

Coola naglar!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

frida:

snygga! :)

sv:Nu har vinnaren i veckans blogg dragits, så kika in på min blogg och se om det var du! Om du inte vann kan du anmäla dig till den nya omgången av veckans blogg. :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Annika Soulcityguide:

Så duktig du är, superfina!

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Emma:

Sv: Tack så mycket!! :)

Karin Lygnersjö:

Snyggt!

sv: Haha ja eller hur, lever i mina converse ;)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

anna:

vilka kreativa naglar :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Madeleine:

Ååå lillfingret var ju hur fräckt som helstt!

Svar: Haha, tackar :D
Emelie Hedqvist

TOVA:

Riktigt snygga naglar! :D

Svar: Tack du! :')
Emelie Hedqvist

Emelie:

Sv: Ja "fåtöljens" kladdkaka är typ den godaste ^^ Större bit än på de flesta caféer och extra kladdig :D Dessvärre är den också en anings dyrare än vad det är på de flesta caféer men definitivt värt pengarna :P

Wow supersnyggt!! Önskar att jag kunde göra mina naglar så snyggt! Men jag kan knappt måla "vanliga"/"klassiska" naglar...

Svar: Ååh, tack du! Bara att öva så kommer du hit en dag ^^
Emelie Hedqvist

Mathilda - A piece of my life:

Coolt!!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

lina:

så coola naglar:)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

vilka coola naglar! :D

Svar: Tack du :D
Emelie Hedqvist

Melody Moonchild:

Sjukt fina! :D Och haha, när vår skola börjar kör den igång med läxor, uppsatser och presentationer direkt. :(

Sv. Jaa, love him! <3

Svar: Tack! :D Haha, åh, va jobbigt! ;/
Emelie Hedqvist

Cilla:

Sv: Tack så jättemycket!!

Himla duktig du är & vad fint det blev! Kram

Svar: Tack så himla mycket, kram!
Emelie Hedqvist

Josephine:

Snygga! :D Vad duktig du är :)

Svar: Åh, tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Nora:

Snyggt :D !!

Svar: Taack :D
Emelie Hedqvist

Adriana Aroose:

fina naglar! :)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Meia Lindholm :

ÅH VAD SNYGGA!
Är det okej om jag lägger upp dessa på min blogg som inspo och länkar dig i inlägget? :) - hör av dig så snabbt du kan!

Svar: Åh, tack så mycket! Ja, men självklart är det okej! :'D
Emelie Hedqvist

Meia Lindholm :

ÅH VAD SNYGGA!
Är det okej om jag lägger upp dessa på min blogg som inspo och länkar dig i inlägget? :) - hör av dig så snabbt du kan!

Sabina:

sv: Åh men tack så mycket snälla du!!

Superfina, duktig du är :D

Svar: Tack så mycket! ♥
Emelie Hedqvist

Meia Lindholm :

Lagt upp nu :)
Det kom även med en länk till din nagel kategori - hoppas det var okej :)

Svar: Så söt du är ^^
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Haha alltså varför kan inte jag sånt där? XD

Svar: Haha, bara att öva så kommer du dit! (:
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Haha alltså varför kan inte jag sånt där? XD

Ida:

Hej, skulle vara jätte roligt om du kollade in på min blogg, hoppas du haft en bra dag!
Kram♥

Svar: Jag ska kika in! :)Tack desamma♥
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: