America's Next Top Model: Guys & Girls

Jag har inte följt en top model säsong på allt för länge, men den här säsong är jag väldigt taggad på att faktiskt följa med i. Har väntat länge på en säsong som denna! Guys vs Girls. Mina favoriter so far måste vara Nina och Marvin, hoppas på att se dom i många fler avsnitt. 
Tänker ni följa denna säsong av ANTM?
Kerstin:

Absolut!!!! ♥♥

Svar: Awesome! :)
Emelie Hedqvist

Ammie♡:

SV: Åh tack så mycket! Jag älskar verkligen den färgen! :)

ELIN:

spännande, går de på svensk tv nu? :D
sv: tack :)!

Svar: Visst är det! Nej, inte än, säsong 19 visas fortfarande i svensk tv så det är ett litet tag kvar innan denna säsong kommer. :)
Emelie Hedqvist

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆:

Åh vad kul!! Går det på svensk tv? :O

Svar: Eller hur! Nej, inte än, säsong 19 visas fortfarande i svensk tv så det är ett litet tag kvar innan denna säsong kommer. (:
Emelie Hedqvist

Joss:

sv; Taack! :D

snie.blogg.se:

jag följde dte innan men inte längre.. :P

tack!

Svar: Ah, I see ^^
Emelie Hedqvist

Linda:

haha hoppas jag får något av det också !:D

Svar: Haha, förstår det ^^
Emelie Hedqvist

Linda [fotoblogg]:

Åh, vart kan man se det? Brukar också se på top model men visste inte att den serien skulle komma :)
Sv: Tack!

Svar: Jag använder denna sida: http://www.free-tv-video-online.me/ Känns härligt med en säsong där killar får vara med, haha ^^
Emelie Hedqvist

JOHANNAOFSWEDEN ★:

Sv; Visst är hon ? :D

Emelie:

Vart kan man kolla? :D

Svar: Jag använder denna sida: http://www.free-tv-video-online.me/ :)
Emelie Hedqvist

ellenfelixson:

inte ens hört talas om den, men låter ju faktiskt riktigt kul!:)

sv;nämen tack så mycket!!

Svar: Ja, eller hur, känns spännande med att se hur det kommer gå för killarna ^^
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Har hört talas om den men fan, man måste ju börja kolla!!

Svar: Jaa, gör det! :)
Emelie Hedqvist

Malin:

-kul att du gillar det! :)
vad har du för dig då? :)

Svar: Inget speciellt, har bara en lugn dag. Du då? :)
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

åh vad kul! :D

Svar: Jodå, verkligen :)
Emelie Hedqvist

Amanda Johansson:

Åh vad kul, det måste jag se :D

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska :)
Emelie Hedqvist

- Isabella Huynh:

sv: Tack så mycket :)

Felicia:

kan man kika på nätet?

puss

Svar: Absolut! Jag kollar här: http://www.free-tv-video-online.me/ :)
Emelie Hedqvist

F E L I C I A:

sv: ja eller hur :o vad har du gjort under sommaren då? :)

Svar: Oj, vad har jag gjort, haha? Solat, varit med vänner, vilat upp mig, träffat Anton Ewald och sådant kul. Vad har du gjort då?
Emelie Hedqvist

Julia:

åh jag älskar top model och jag har inte sett den nya säsongen än så det måste jag titta på :D

Svar: Ja, men gör det, hehe ^^
Emelie Hedqvist

Amanda Johansson:

Verkligen!

ELIN:

sv: aha okej har inte så stor koll på det (a)

Johanna - A dream as model ♥:

Åh den måste jag se :D

Svar: Åh, det tycker jag verkligen att du ska ^^
Emelie Hedqvist

Jessica:

Coolt den vill jag följa! :D

Svar: Gör det! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Följer top model i bland, men följer mest de svenska programet!! Tycker de är roligare! :)
sv:- ja visst är dem fina!! kram

Svar: Jag följer nog de svenska lite bättre än de amerikanska, men ändå gillar jag nog amerikanska bättre, haha ^^
Emelie Hedqvist

iisa:

ja, jag tror nog jag ska följa 19 sesången ^^

sv; tack så mycket :D

Svar: Låter härligt :D
Emelie Hedqvist

Pouline:

sv: åh tack! love xx

Amanda [SPONTAN]:

Åh vad spännande med både tjejer och killar!

SVAR: Tack så mycket :)

Svar: Ja, men eller hur! :)
Emelie Hedqvist

Sarah:

Ja har inte följt nån säsong av de :P

Svar: Haha, jaså? ^^
Emelie Hedqvist

Sharon:

Sv: Vart kan man kolla på det? Vill sååå gärna!!! =)
Älskar också den färgen väldigt mycket! =)

Svar: Jag kollar här: http://www.free-tv-video-online.me/ Fungerar super :)
Emelie Hedqvist

linah brown:

omg , finns de för killar också:O

Svar: Jaa, så awesome, right? :D
Emelie Hedqvist

olivia ♡ - mode, foto & vardag.:

så fin blogg du har!

- lust med ett bloglovin'byte?

Svar: Men tack du! :)
Tyvärr har jag inte bloglovin.
Emelie Hedqvist

FrökenTV, bloggen om tv och film:

kul att de har med killar :o

Svar: Ja, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Ester:

Hejsan, hoppas att allt är bra med dig!
Har nu en omgång av dagens blogg på bloggen, hade varit super kul om du vill vara med!!
Här kommer en direkt länk: http://evh.blogg.se/2013/august/dagens-blogg.html#comment

Lycka till, kram Ester :D

Svar: Ska kika in! :D
Emelie Hedqvist

Felicia:

sv: jag också:)

Anneli:

Har följt varenda säsong. Så det är lite kul att det är killar och tjejer! Ska definitivt titta på denna nya säsong. När börjar den?

Svar: Låter awesome. Det är nog ett tag innan den kommer till svensk TV, men den finns ju alltid på internet om du är intresserad :)
Emelie Hedqvist

Madeleine Jonsson:

kul att det finns för killar också :D

Svar: Ja, men eller hu (:
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Kul att det ska vara killar med denna gången:)

Svar: Ja, eller hur! ^^
Emelie Hedqvist

Michaela Magnusson:

- Okej ^^

angelica:

Har inte hört talas om detta från nu men det verkar ju spännane! :D

sv, taack! hoppas allt är bra med dig :)

Svar: Visst verkar det riktigt spännande? :D
Emelie Hedqvist

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆:

svar: TAAACK så myckeeeet! ♥♥♥ :D

får nog ta och se det på datorn då :D verkar super awesome.

Svar: Enligt mig är det verkligen awesome! ^^
Emelie Hedqvist

Simone Hallberg:

Tack så jätte mycket och måste säga detsamma! :)

Sarah:

Kul att de äntligen kommer me killar :)

Svar: Ja, verkligen! :D
Emelie Hedqvist

B E A:

Gud va kul att det kommer en sånhär säsong! :)

sv: hihi, tack så jättemycket!:)

kramisar♥

Svar: Ja, eller hur! :D
Emelie Hedqvist

Abnerssonnoren:

Neej va kuul med snygga killar som är med i topmodell!
Du vet inte när man kan se det på tv här i sverige?

Svar: Eller hur, riktigt kul! :) Tyvärr, jag har ingen koll.. Men jag skulle gissa på senare i höst/tidig vinter.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: