A cozy evening

Ännu en av mina myskvällar är igång nu, haha. Jag har fixat en fruktsallad, gjort en kopp grönt te och plockat fram allt man kan behöva för att bara slappna av. 
Hoppas att alla mina söta läsare också har en härlig kväll! :) 
Myyys♥
 
Och ett stort grattis till bästa Anton Ewald som fyller 20 år idag♥♥♥
Ida ♥:

Myyss!

Sv: åh tack, hihi ja anton ♥ kram

Svar: Riktigt mysigt :)
Emelie Hedqvist

Fanny:

Ser mysigt ut! Var filmen bra? Jag har länge velat se den men det har aldrig blivit av haha :P

Svar: Jättemysigt var det. Jag gillar den filmen, tycker att den är värd att se (:
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

mysigt ! :)

Svar: Oja, verkligen ^^
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

mysigt!

Svar: Väldigt! :D
Emelie Hedqvist

Viktoria Eriksson:

Härligt med myskvällar! ^^ kram

SV: Tack! :D

Svar: Ja, eller hur! Kram (:
Emelie Hedqvist

Lina Johansson:

- Ja vi får hoppas på det!

Malin:

-det var det absolut! :D

Malin Wederberg:

Ser härligt ut ^^

Svar: Det var de också :)
Emelie Hedqvist

Tilla:

Det är så härligt med lite egen myskväll! :D

Svar: Ja, visst är det! :)
Emelie Hedqvist

emma:

SV; Tack ! :D Är allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Sofie :

Haft en bra söndag ?:)

Svar: Jo tack, jag hade en bra söndag! Hade du det? :)
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Tävlingen på min blogg är avslutad, du hittar vinnaren på http://darksess.com/2013/august/tavlingen-ar-avslutad.html

F E L I C I A:

sv: ja, måste verkligen ta och beställa träningskläder där ifrån :)
haft en bra söndag? kram

Svar: Jag hade en bra söndag :D Hoppas att du också hade det, kram!
Emelie Hedqvist

Ellinor:

VS: verkligen huuuur snygga som helst va de! :D

Daniela:

åh vad god fruktsalladen ser ut! :)

Svar: Riktigt god var den :)
Emelie Hedqvist

Louise:

Så mysigt!

Svar: Oj, verkligen :)
Emelie Hedqvist

S A N N A:

beautiful creatures är jättebra!

Svar: Visst är den! :D
Emelie Hedqvist

Moa:

mysigt! ja grattis till han :D

Svar: Verkligen ^^
Emelie Hedqvist

Luìza Lolita:

jag älskar den med, den är en grym bra serie :)

elin wahlberg:

härligt!

Svar: Verkligen :D
Emelie Hedqvist

Johanna:

Svar: Tack :)

Fanny :):

Åh vad mysigt!
Sv: Ja det var det ^^

Svar: Riktigt mysigt :)
Emelie Hedqvist

Inga-Linn:

Sv; Ja, jag också..kan kolla sånna i evigheter!:)

Annika Soulcityguide:

Så gott med fruktsallad!

Svar: Supergott! :D
Emelie Hedqvist

Josephine:

Sv; Hihi, tack! :D

Becka [fotoblogg]:

Åh, så mysigt. Receptet till en mysig dag, hihi.
sv: Nämen åh, tack så väldans mycket fina du! Så glad jag blir.
Söndagskramar. ♥

Svar: Åh, ja verkligen! Kram (:
Emelie Hedqvist

Sara Ekman:

Åh så mys :)

Svar: Jaa, verkligen :D
Emelie Hedqvist

Sarah:

Va gott me fruktsallad :)

Svar: Oja, verkligen! :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: