5 sanningar

* När jag blir äldre och är klar med skolan ska jag se till att ha en massa pengar och resa som bara den. 
* Utan musik koncentrerar jag mig inte när jag pluggar, men det får inte vara musik med text - när jag pluggar lyssnar jag på Harry Potter musik. #tönt
* Jag hatar att sommaren börjar gå mot sitt slut, för jag älskar sommar.
* Vill lära mig hur man tar superbra och fina foton.
* Jag har aldrig brutit något, aldrig ens stukat något och jag har aldrig haft ett hål i nån tand - woho. 
Amanda [SPONTAN]:

Du är alltså precis som jag, kan verkligen inte lyssna på musik med text när jag ska koncentrera mig! Börjar ju bara sjunga med ;)

SVAR: Det hade jag verkligen :)

Svar: Haha, precis!
Emelie Hedqvist

E l i n [E.S.S.]:

Svar; Ja, den väskan är så himla snygg! Och den blir din ganska lätt, endast ~250 kr kostar den :)

Josefine ♔:

Sv: Ja, himla gott var det! :D

Jessica:

Sv: Roligt att den uppskattas :) Självklart får du låna den! Skulle gärna vilja läsa den sedan! :)

Svar: Yäy, den finns uppe nu :)
Emelie Hedqvist

Annika Soulcityguide:

Jag hatar också att sommaren snart är slut...

Svar: Det suger verkligen..
Emelie Hedqvist

Michelle:

SV: Tack så mycket :D

J:

sv;
görs?:)

Svar: Inget speciellt, du då? :)
Emelie Hedqvist

☆Z I N J A☆:

vi har gemensamt sista, dock rätt många blåmärken haha;)

Svar: Haha, ja, jag har också haft ett par utav dom! ^^
Emelie Hedqvist

Agnes Bjurek:

Åh, jag pluggar också alltid med filmmusik, ofta Harry Potter eller Narnia! Såå bra!

Svar: Awesome att jag inte är helt ensam, haha! :D
Emelie Hedqvist

Jazzmine:

sv: Det var det kan jag säga! :)

bookofems.blogg.se:

imponerande där med brytningarna, tänderna och stukningarna!:D

Svar: Men tackar, haha :D
Emelie Hedqvist

sandra:

- kul information :)

Svar: Åh, tack :)
Emelie Hedqvist

angelica:

sista är gemensam, haha :D Har stukat någon enstaka gång tror jag men inget större, goood work :D

sv, tack ♥

Svar: Haha, awesome! Bra jobbat du med :)
Emelie Hedqvist

Emelie:

SV: Ja visst är dem snygga!! :)
Lust att följa varandra på instagram? :) Kram

Svar: Ja, vi kan gärna följa varandra på insta! Mitt användarnamn är 3welie, kommentera bara ditt så följer jag tillbaka! :D
Emelie Hedqvist

Jasmine Lundvall:

Tänker också resa massor! :D

Svar: Härligt att höra :D
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

sv; tack! :)

Nicolina:

Sv. Tack så mycket! :)

amanda:

sv: Tackar! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film:

sv: bra där! :D

Moa Hultin:

sv; tack så mycket! :)

♫♪ sandra:

kul att läsa :)

Svar: Va kul att du tycker det :D
Emelie Hedqvist

Hanna:

Hej, Gud vilken fin blogg du har! Vilken är din favoriträtt?

Svar: Hej, tack du! :D Det måste vara något med kyckling! Älskar kyckling, haha. Vilken är din favoriträtt då?
Emelie Hedqvist

Vinona - Vardag, tips & inspiration:

Fin blogg! ♥

Svar: Tack♥
Emelie Hedqvist

saraspyssel.webblogg.se:

Söt bild :)

Svar: Åh, tack ^^
Emelie Hedqvist

mellab.blogg.se:

Hej, jag har nu startat helgens blogg, avslutas på lördag nästa vecka klockan 00.00, kolla min logg för mer info!
http://melaniebjorlin.blogg.se/2013/august/ny-kategori.html#comment
Förlåt om du inte gillar min kommentar!

Svar: Jag ska kika in! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: