29/8 2013

Snart helg♥
Jag såg nyss det senaste twisted avsnittet, fasiken alltså, ja lovade mig själv att inte bli besatt av ytterligare en serie. Varför måste jag vänta ända till januari för att få se ett nytt avsnitt?! 
För tillfället har alla serier som jag följer uppehåll, många kommer tillbaka i september, så nu har jag väl ingen ursäkt för att inte plugga - haha. 
Nu ska jag gå och städa rummet mitt, det behövs verkligen. Hoppas att alla mina söta läsare har det bra♥
En never before seen bild från min födelsedag, haha. 
Sara:

Haha åh.. Själv är jag ingen serie tittare men de är så jobbigt när man blir beroende!

Svar: Ja det håller jag med om ^^
Emelie Hedqvist

Emelie Petersson:

Åh, vilken härlig bild :-)

Sv: Ja, den här färgen är helt underbar :-) tack snälla du :-)

Svar: Men tackar :D
Emelie Hedqvist

vanja:

sv: inte jag heller :S

Louise :

fin bild :)

är du sugen på att vinna en body mist från victoria secret genom att skriva ditt bästa sommar minne?? :) Anmäl dig isåfall här->http://lilylolo.blogg.se/2013/september/tavling-vinn-valfri-victoria-secret-body-mist.html#comment

Svar: Tack! Jag ska helt klart kika in :)
Emelie Hedqvist

Emme:

Åh vad härlig bild! :D

SV: Tack snälla du! :D

Svar: Men tack du :D
Emelie Hedqvist

Malin:

-tack :D

vad har du för dig? :)

Svar: Massa pluggande bara, haha. Själv då? :)
Emelie Hedqvist

Pretty Little Liars Fanblogg:

Svar: Håller med dig helt & hållet!

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Fin bild!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Mimi:

Ser i din header att du har Bruno biljetter, jag ska också gå :) vilka platser har du?

Svar: Åh, så awesome! Sektionb, rad 12, plats 44. Och vilka platser har du då? :D
Emelie Hedqvist

Jenny :) :

sv* Ja är helt besatt av det! Tittar du på det eller har du någon annan favorit serie? :)

Svar: Oj, jag har många favoritserier, haha. ^^
Emelie Hedqvist

ebba:

Så fin blogg, hoppas du får en trevlig vecka =)

Svar: Tack desamma! :D
Emelie Hedqvist

elin wahlberg:

jättefin bild!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: