Vad jag ser mest fram emot

Vad jag mest ser fram emot atm är något som blev planerat för bara nån timme sedan. 
Den 3:e november kommer jag och Jenny vara i samma byggnad som Bruno Mars
Åååååh, jag är så taggad! Och så glad! Det kommer bli så bäst. Kan inte fatta detta, jag ska faktiskt gå på Bruno Mars konserten. Så overkligt. 
Large
Large
Bilderna är länkade. 
hannaaad.blogg.se:

åh va söt du är :)
tack desamma :D
har du gjort din egna design :) ?

Svar: Jag har gjort min header själv, men själva designen kommer direkt från blogg.se (:
Emelie Hedqvist

Sofia:

jättefin blogg!!

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Ping Lowhngren:

Hahha jaa eller hur han är för skön!^^

Linn:

SV:
ja visst är de! :D

mlie:

oh jag vill också!!

Svar: Kommer nog att bli awesome ^^
Emelie Hedqvist

Ida ( SYTER ):

Hoppas det blir jätte kul! :)

Svar: Det hoppas jag med (;
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: