The Host

Woho! Klockan är 18.00 nu, vilket betyder att jag och Jenny sitter i en biosalong och väntar på att filmen The host ska börja. Jag är väldigt taggad! Boken har jag läst, och jag gillart. 
Hur ska jag kunna ogilla filmen när mina älsklingar Jake Abel och Max Irons är med? 
Riktigt taggad tjej här!
 
"When an unseen enemy threatens mankind by taking over their bodies and erasing their memories, Melanie will risk everything to protect the people she cares most about, proving that love can conquer all in a dangerous new world." - IMDb
 
 
 
Bildkälla
Olivia Magnusson:

Gud den verkade väldigt bra :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

Svar: Riktigt bra film! Rekommenderas :)
Emelie Hedqvist

♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring:

Nu är dagens sötnos avslutad, kika in och se om de vart du! Roligt att du var med. Kram

http://zofiejashari.blogg.se/2013/april/dagens-sotnosar.html#comment

Alice:

Sv; Ska du säga, din blogg är ju jätte snygg! Kram :D

Linnéa:

Ja men visst var den fin, var tvungen att beställa hem den <3

lowa:

SVAR: tusen tack! ja, visst gott! det är min favorti! prova gärna att göra dem! kram :)

maja:

sv: ja, du borde verkligen börja se! så himla bra serie! :D

Maja (fotoblogg):

Sv: Ja, det är den verkligen! Vad kul med bio. Var den bra? :)

Svar: Alltid kul att gå på bio ^^ Filmen var riktigt bra, rekommenderas!
Emelie Hedqvist

Cecilia:

Hoppas att filmen var bra! :D

Sv: Det är supergott du borde prova!

Svar: Filmen var riktigt bra :)
Emelie Hedqvist

bella:

har inte sätt den filmen! :)

Svar: Du borde se den, verkligen en bra film :)
Emelie Hedqvist

Louise:

Åh den vill jag se! :D

SV: Ja verkligen! Är det bra med dig? :)

Svar: Riktigt bra film, tycker verkligen att du borde se den.
Jodå, allt är bara bra med mig. Själv då?
Kram!
Emelie Hedqvist

△ ida.:

åh måste se den! den verkar jättebra! c:

Svar: Riktigt bra film! Tycker verkligen att du ska se den :)
Emelie Hedqvist

Emme:

Åh vad tyckte du?:)

Sv: Tack så mycket! Blir jätteglad!
Kram :)

Svar: Tyckte filmen var riktigt bra :D
Emelie Hedqvist

Emme:

Sv: Vad kul :) Jag själv blev inte så positiv till filmen eftersom jag hade läst boken och tyckte boken var såå mycket bättre än filmen och att dem förstört allt.. Men filmen i sig var faktiskt helt okey :)

Svar: Jag har också läst boken, men jag tyckte att filmen levde upp till den ganska bra. Såklart är boken bättre! ^^
Emelie Hedqvist

| josefine arvehall ~ foto |:

Sv: Åh tack så mycket! dock ska jag nog byta header + design snart:)

Svar: Låter spännande ^^
Emelie Hedqvist

Emme:

Sv: Jaha, ja man tycker ju olika :) Skönt att du tyckte så! Lite jobbigt att ha hög förväntningar som sedan krossas :S

Svar: Alltid jobbigt när ens förväntningar är för höga. :/
Emelie Hedqvist

Emme:

Sv: Jupp :/ Trodde jag skulle bli nöjd med den här filmen då jag blev besviken på BC filmen då jag hade läst boken :S Så jag trodde det skulle bli bättre den här gången men jao.. :/

Svar: Inge kul. ;/
Emelie Hedqvist

Emme:

Sv: inte alls :/

Kommentera inlägget här: