Tattoo nails #2

Ny vecka. Tillbaka i skolan. Trött som tusan.

Den här veckan tillät jag mig själv att vara lat med naglarna. Men inte ska det betyda ett slarvigt resultat - bara snabbt fixat.

I somras gjorde jag ett par tatueringsnaglar, hade kvar en massa tatueringar. Så nu blev det en till sån design. Resultatet: 

elinn:

tack så mycket! :D
grymma naglar!

Svar: Tackar ^^
Emelie Hedqvist

Julia [Foto & Vardag]:

Grymt snygga !! :)
Sv: Ja det var dom verkligen ! :D Kram<3

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

snyggt!!

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Tack så mycket! :)
Hoppas du får en fin kväll! :)
Kram <3

Svar: Tack, desamma. Kram!
Emelie Hedqvist

MartinaOlsson:

sv; ellerhur! :)

Nathalie Tegelstam:

Super snyggt :D

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

Vendela Nilsson:

sv. tack så mycket :D

H A N N A ♥:

sv: nej verkligen inte min heller, ser hemskt ut att gå i såna där byxor tycker jag! visst skulle det vara skönt att ha hemma, men då kan man lika gärna ha ett par vanliga mjukisbyxor, dessa byxor tycker jag bara är sjuk fula!

Svar: Agreed!
Emelie Hedqvist

Marie:

Du vann Veckans blogg hos mig! Grattis :)

Svar: Aw, tack så mycket! :)
Emelie Hedqvist

Olivia Gonzalez :

sv: tack så myckeeeet! :D

J o j z y ♛:

SUPERFINA NAGLAR!!

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

|| mannen som kan prata om hundar ||:

Riktigt fina!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Ellen:

Snygga!!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Jättesnygga!

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

isola:

Snyggt! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Rebecca:

coolt ;)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

angelica:

vad snyggt! kika gärna in på min blogg, kram :)

Svar: Tack! Jag ska kika in. Kram :)
Emelie Hedqvist

Ida ( syster ):

Så fina naglar! <3

Svar: Taaack<3
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: