Shopping therapy

"Shopping is cheaper than a psychiatrist"
Ett fint ordsråk att leva efter. Jag tror verkligen på att shopping lagar den(läs min) skadade själen. 
Idag spenderades största delen av dagen inne i stan, kände att lite pengar är aldrig fel att bränna. 
Dagens shopping: 
Klänning från H&M, 100kr                                      Tröja från H&M, 100kr
Tröja från H&M, 150kr                                            Tröja från Gina Tricot, 149kr
Halsband från Glitter, 23kr
REA på allt, happy
 
Bättre bilder kanske kommer nån dag då kameran och ljuset vill vara på min sida. :)
Lalitta:

sv: hihi ja :) Allt bra?

Svar: Jodå, allt är bara bra. Själv då? :D
Emelie Hedqvist

Matilda:

fina saker! :)

Svar: Tack! (:
Emelie Hedqvist

CECILIA:

snyggt!

sv: tack så mycket! :D
xoxo

Svar: Tackar! :)
Emelie Hedqvist

Emilia:

Svar: tack så mycket :) vad ska du göra idag då?

Svar: Idag vet jag inte riktigt vad som händer, hehe ^^ Själv då?
Emelie Hedqvist

mirre:

Älskar musse pigg tröjan :D

Svar: Tackar, jag med ^^
Emelie Hedqvist

Emma:

sv; åh tack! du har superfin blogg du med! :)

jennifer:

sv: åh tack fina du!
allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då? :)
Emelie Hedqvist

bella:

kul med shopping! :)

Svar: Alltid! :D
Emelie Hedqvist

Vanessa ;):

Sv; jadå, haft en bra start på den här lördagen? :)

Svar: Jodå, jag haft en bra start på denna dag ^^ Själv då?
Emelie Hedqvist

Malva Nyström:

- ja, verkligen! :D
när var du där?

Svar: Ganska precis ett år sedan. I slutet av mars :)
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snyggt!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

L i n n e a ☆:

Snygga saker! & att shoppa är verkligen jätte kul :D

Svar: Tackar :) Visst är det!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: