Nya skor

Något som jag helt har glömt att dela med mig av är att jag har nya skor, haha.
Väldigt charmiga och bekväma nya skor. Bara det blev lite bättre väder så att all lera försvann och jag kan börja använda dom. 
Mina nya skor: 
11cm på min 165 och jag är nu ganska lång. Love 'em!
Båda är från skopunkten, 499:- & 299:- kostade dom. :) 
Celine:

- Det kommer säkert fler konserter som du kan gå på :)

Svar: Får verkligen hoppas på det :D
Emelie Hedqvist

M Y A W O R L D ♥ whatever you are, be a good one:

Åh vad snygga! :) ♥

Svar: Taaack :D
Emelie Hedqvist

ELSA:

Svar: Jag med, fast har ju bara 1 sak från VS då haha ^^ Vilka body mist har du? :D

Svar: Jag har 'passionate kisses', 'pure seduction, 'pear glacé' och 'love spell'. Älskar allihop :D
Emelie Hedqvist

Lifeaslina.webblogg.se:

Fina! :D

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Hannah Danielsson:

svar: ja dem är helt underbara! xx

Isa:

snygga skor:D

Sv: hihi ja:D

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Ellen:

Båda paren är snygga.

SV: Tack :)

Svar: Taack :)
Emelie Hedqvist

Maja:

sv: jag visst har dem! :D

| josefine arvehall ~ foto |:

SV: Hihi tack! allt bra?:)

Svar: Allt är bara bra, själv då? :D
Emelie Hedqvist

Clara:

Så fina!

Svar: Tack! :)
Emelie Hedqvist

aliengirl- life with autism and art:

Väldigt coola skor. :D

Svar: Tackar, tackar :)
Emelie Hedqvist

isabella:

Superfin header du har! :)

Svar: Aw, tack ^^
Emelie Hedqvist

Emma:

Åh snygga!
SV: Tack så mycket!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Shit vad snygga! :D

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

snygga!

Svar: Tack!
Emelie Hedqvist

Ida ( SYSTER ):

Fina skor! :)

Svar: Thanks<3
Emelie Hedqvist

Camilla ♥ Gravid:

Supersnygga! Önskar att jag kunde gå i såna :D

Svar: Tackar! Riktigt bekväma att gå i faktiskt (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: