Mitt favoritprogram – och varför

Lätt - mitt absoluta favoritprogram är pretty little liars.
Varför? Jag gillar hela storyn, all drama och alla mysterium. Jag gillar näst intill alla karaktärer och det är helt klart pll avsnitten jag ser mest fram emot. Det skadar heller inte att människor så som Ian Harding, Keegan Allen, Gregg Sulkin och Tyler Blackburn är med. 
Jag är hur glad som helst över det faktum att vi redan nu vet att serien får en 5:e säsong och ytterligare en spin-off serie! 
46 dagar kvar till säsong 4 som sägs hålla i sven på alla våra frågor. Taggad! 
                                 
Bilderna är länkade. 
Pretty Little Liars Fanblogg:

Svar: Jaa jag är också hur taggad som helst! :)

Emelie:

Ja, de få avsnitt jag sett av det har varit spännande ;)

Svar: Riktigt bra! :D
Emelie Hedqvist

ADARAS.se - Where blog meets magazine!:

Grym serie! :)

Svar: Åh, eller hur! (:
Emelie Hedqvist

Nathalie Tegelstam:

sv; tack så mycket :D

Josefine Anerland:

SV; ja det luktade helt underbart i hela rummet trots att jag inte tänt ljuset!

Filippa Wallin:

Älskar också "Pretty little liars", såklart många fler på det, dock är min egna favorit "The vampire diaries"!
sv: Tack så hemskt mycket underbara du! Hoppas du får en fortsatt underbar dag! Kram på dig!

Svar: Tvd brukade vara min favoritserie, men jag anser att den förlorat lite av sin "charm". Fortfarande en bra serie, men inte min favorit ^^
Emelie Hedqvist

Karin Lygnersjö:

Har precis börjat på säsong 2, kan säga att jag är HELT fast! :o
Sv: Tack, tyckte det blev bra iaf :D
Kram

Svar: Det blir lätt så med pll, svårt att slita sig! ^^
Emelie Hedqvist

Mickis:

sv: :)

allt bra idag? :)

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Felicia:

åh, bästa serien!:)

Svar: Eller hur! :D
Emelie Hedqvist

SOFIA ღ:

sv: Åh, tack :D
Käärlek till Pretty Little Liars!!
Ha en bra söndag, kram.

Svar: Eller hur, för bra serie (:
Tack desamma, kram!
Emelie Hedqvist

Filippa Wallin:

sv: Själv är jag fortfarande fast, har inte missat ett enda avsnitt sedan serien började sändas! Dock gillar jag inte detta med Damon och Elena, hon bör vara tillsammans med Stefan. Hoppas du får en fortsatt underbar dag! Kram kram!

Svar: Låter najs! :D Jag tycker inte att Elena förtjänar nån, haha. Hon har brutit för många hjärtan - Stefan förtjänar så mycket bättre tycker jag. Desamma! Kraam
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: