Mina mål/drömmar/önskningar

Mina mål, drömmar och önskningar. 
Mål: gå ut gymnasiet, gå sedan ut universitetet, få ett jobb, skaffa massa pengar, far ut och se världen. 
Drömmar: Få en massa pengar direkt och kunna göra precis vad jag vill. 
Önskningar: Att mina drömmar slår in. 
Bildkälla: weit 
CECILIA:

sv: åh, tack! vad glad jag blir! :D
xoxo

benedit ♥:

sv; hihi jaa! :) allt bra idag?
kram

Svar: Allt är bara bra, själv då? :)
Emelie Hedqvist

J O Y ▲:

sv: Åh tusen tack, blir så glad :D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- åh vad kul! :)

Elin:

sv: haha jaa :D allt bra med dig? :)

Svar: Allt är bara bra, själv då? :D
Emelie Hedqvist

Jenny :):

sv* Tack så mycket! Ja det var super härlgit!
Allt bra med dig då?
kram

Svar: Allt är bara bra, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring:

- Roligt att du är med och delta i veckans blogg, lycka till! :)
Allt bra annars? Kram ♥

Svar: Allt är bara bra, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

Elin:

sv: jo allt bra här med :D vad gör du? :)

Svar: Jag pluggar lite spanska, vad gör du då? (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: