Min favorit låt

För tillfället lyssnar jag typ på allt som finns i mina spellistor. 
Ulrik Munther, Andrew Belle, Lana Del Rey, Florence + the machine, Bruno Mars, Civil Twilight, Demi Lovato, Jonas Brothers(Pom Poms♥), Imagine Dragons, 1D. Ja, listan kan bli lång. 
Men bara för att jag saknat Jonas brothers så mycket så är det nog deras musik som faller mig mest i smaken just nu. 
↑Finfin musik (;
E M E L I E:

sv: Jag vet, min pojkvän är så himla go! Blev hur GLAD som helst när jag fick dom! :)

Emilia:

Svar: tack så mycket! :) allt bra idag då? ^^

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

C:

Sv ; Tack så mycket snälla du. :')

Moa:

sv. tackar! detsamma :)

Matilda:

Härlig blogg :)

Svar: Tack du! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Nu är vinnaren av veckans blogg dragen, gå in och se om just du vann!

EMMAS!:

sv: ja verkligen :) detsamma!

Olympia Thurfjell:

Fin blogg!

Hoppas du haft en fin helg!

Svar: Tack! Desamma (:
Emelie Hedqvist

Sabina:

sv: Tack så mycket, din är också fin :D

Bra låtar!!

Svar: Riktigt bra låtar ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: