Lovet är slut och jag har nya hyllor

Ja, lovet är nästan slut. Imorgon vaknar jag till det hemska ljudet från min väckarklocka och tvingas iväg till skolan. 
Jag haft ett mysit lov, hunnit vila upp mig en hel del. På tisdag kommer ni kunna läsa allt om hur min ork är borta. ;) 
Denna söndag, sista lovdag, tänker jag avsluta med en myskväll. Film, fruktsallad, spa-vård och nagelmålande. 
 
In other news - Jag har fått två nya hyllor. Väldigt behövligt. Men just nu ser allt i mitt rum väldigt konstigt ut, är inte van än. Take a look: 
Nöjd. :)
molz:

Snyggt!

sv: hihi visst är han

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Jasmine Jasse:

Okej, det gör jag omedelbart via mejl.. Men inte så detaljerat då. :) Tack för ditt försök förresten! Hoppas det blir som jag önskar, och om det nu inte blir kan du göra den hur du tycker är snyggt.. Det skulle nog jag också gilla eftersom jag gillar din design som du har nu. Tack tack! :)

Felicia:

sv: Haha, jaa.
Planer inför veckan då?
Kraam :D <3

Svar: Nästa vecka blir det skola, och plugg.. haha ^^
Själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

Elin Eriksson Pauna:

sv; Ja visst är den! :d

emelie:

Sv. Ja men visst var den söt!!:) Fina köp du har gjort, såg bilderna i dem andra inläggen!!:) kramis

Svar: Tackar ;D
Emelie Hedqvist

Elisa:

Snyggt!:)

SVAR: ja visst är dom!:)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Karin:

Visst är det hemskt att lovet är slut.. :((

Sv: Visst är den! :D
Kram

Svar: Verkligen hemskt.. :/
Emelie Hedqvist

Louise:

Omg vad fint! :)
Hade likadan carpe diem skylt i vit innan. Sen ramla den ner och gick sönder :(

Svar: Taaack! :)
Åh, va synd att den gick sönder.
Emelie Hedqvist

ericaandersson:

svar: tack!:)

Fanny :):

Sv: Tack så mycket! :)

Beatrice:

Sv: Ja! Visst är den :)

Nadja:

Sv: Det var det :)
Snyggt! Och kul med nytt :)

Svar: Tackar! Ja, precis, alltid lika kul (:
Emelie Hedqvist

Lowa:

Fin blogg! och jättefin header :) bloglovin byte? kram :)

Svar: Tackar! :) Åh, tyvärr använder jag inte bloglovin.
Emelie Hedqvist

Sandra Rosén Dahlgren:

Snyggt det blev! Jag skuille också behöva lite hyllor kan man lugnt säga!

Svar: Tackar! Alltid skönt med mer rum att ha saker. ^^
Emelie Hedqvist

elvira:

fint de blev! gillar dina harry potter-böcker haha :D

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Malin:

-Hahah ja eller hur! Man hittar alltid nåt nytt och alla får en att skratta! :D

Hur har din dag vart idag? :)

Svar: Min dag har varit bra, lite tråkigt med skola och så ^^ Hur har din dag varit då?
Emelie Hedqvist

Sandra Rosén Dahlgren:

Svar: Ja precis :)

♫♪ sandra:

många bra böcker i hyllan ser jag ;)

Svar: Jag är inte helt missnöjd med min lilla boksamling om jag säger så ^^
Emelie Hedqvist

bexollila.:

vinnarna av dagens blogg är dragna, blev det du? Om inte, ny chans direkt - http://www.nattstad.se/bexollila?id=7890782

Ida ( syster ):

Haha du är ju Harry Potter nörd, men det blev väldigt snyggt! <3

Svar: Tackar <3
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: