Golden aztec nails

Då sitter jag här än en gång, redo att berätta om min senaste nageldesign. 
Det är inte direkt en hemlighet att jag är förälskad i aztec/tribal mönster. Lat som man blir under ett lov så bestämde jag mig för att göra det enkelt - endast 2 lack. 
Resultatet: 
SOFIA:

Wow vad coola :D

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Sandra SG:

snygga naglar!

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Josephine:

Sv; Hihi, jaa Grekland är helt klart en plats att fara till. Iallafall de små öarna runt fast landet :) Brukar åka dit där det knappt finns turister. Verkligen de bästa ställena att vara på :D

Åå, coola! :)

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Dilin:

Snyggt! :)

Svar: Tack! ^^
Emelie Hedqvist

En flicka som är stark:

Riktigt coola!

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Malin:

Snyggt!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Filippa:

S V: Åh tack sötis :)
allt bra?

Svar: Allt är bara bra med mig, själv då?
Kram!
Emelie Hedqvist

ELSA:

Vinnaren är dragen från dagens blogg, kika in och titta om du vart vinnaren :)

Jasmine Jasse:

Sv: Ja, det är verkligen gott ed B&J.. Mums!

Haft en bra dag förresten? Fin bloggdesign,.. Skulle du kunna göra en gratis till mig? :)

Svar: Haft en väldigt bra dag, själv då?
Tackar! :) När du säger design, menar du då hela paketet liksom? Kodmallar, bakgrund, header? Header och sånt fixar jag gärna, men kodmallar är jag dålig på. ^^
Emelie Hedqvist

Malin:

snyggt! :)

-tack! :)

Svar: Tackar (:
Emelie Hedqvist

Sara - Hold on be strong :

Snyggt!!

Svar: Tackar! (:
Emelie Hedqvist

My:

Vad snyggt!
-
Nu är Veckans blogg avslutad, så kolla in på min blogg om det var just du/ni som vann. Var gärna med igen också!

Svar: Tack! ^^
Emelie Hedqvist

Umka:

Tack detsamma :D Älskar verkligen din designe!

Bra resultat på naglarna också :D
En fråga bara... är det dina riktiga naglar? :D

Svar: Tack så mycket! (:
Yes, det är mina riktiga naglar.
Emelie Hedqvist

Jasmine Jasse:

Sv: Japp, jag menar hela paketet.. Du kan väl försöka med designen? Jag tror inte att det blir så svårt för dig :)

Svar: Jag kan ge det ett försök. (: Men jag börjar fixa header och sånt. Skicka bilder, önskemål, färgförslag, eventuell text som du vill ha i headern(och gärna typsnitt) och sånt till min mejl - jag gillar all info som kan hjälpa mig under processen. Åh, juste - om du har en inspirationsbild som jag kan gå efter - skicka den med.
Emelie Hedqvist

bexollila.:

kul att du är med och lycka till :D allt bra annars? :)

Svar: Jodå, allt är bara bra. Själv då? (:
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: