En bild på ett ställe jag varit på och historian bakom bilden

Jag valde den bilden för att den är tagen på en av de bästa dagarna i mitt liv, hehe. 
1/4 2012 - USA, Florida, Orlando, Islands of adventures, The wizarding world of Harry Potter
Bilden är tagen då jag var där för andra gången, utanför Hagrids hus, påväg till åkturen 'dragon challenge'. 
Åh, minnen. 
Jenny:

gud vad coolt det där med att Om mig osv fastnar uppe i kanten när man går ner på sidan:):)

Svar: Haha, tycker jag med ^^
Emelie Hedqvist

♥ Sofia ♥:

tack :D

amanda:

sv: åå vad glad jag blir! tack snälla du, det värmer! :)

Vendela Nilsson:

sv. hah!! jaa!! jag är så hiiimla taggad!

madeleine:

- men gud taack! desammmmaa :)

Malin:

är det samma som i filmerna? :oooo potterhead here haha ;D

-Ja verkligen! Längtar så otroligt mycket!!! :D

Svar: Det är uppbyggt precis som i filmerna, kanske lite mindre, vet inte riktigt. Men vackra hogsmeade med affärer som honeydukes och zonko's. Självfallet är även Hogwarts uppbyggt! Och på bilden är det ju Hagrids hus. Man kan även hitta ikoniska saker the weasley's car och the three broomsticks(åt en lunch där, hihi). Det är helt underbart - heaven on earth.
Emelie Hedqvist

marina:

sv. tack så mycket. :)

Malin:

-aha, men vad kul :)

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Olivia:

Sv; Åh tack! :)

kajza:

Hejsan! Gå gärna in på min blogg och kommentera vilken bikini du tycker är snyggast!

Kramar!<3

Bloglovin byte? :)

Svar: Jag ska kika in :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: