En bild på det jag köpte senast

Rent tekniskt var de senaste jag köpte med mig hem denna bok. Men jag ville inte visa en bild på den, igen, hehe.. så jag fuskar lite och visar 'en bild på det senaste jag skulle ha köpt, men de sluta med att jag fick den istället'. 
Min nya klänning från H&M, prislappen säger 199:-
 
Men om vi nu ska fortsätta på spåret 'rent tekniskt' antar jag att de senaste jag köpte var filmen beautiful creatures. Det är dock 52 dagar kvar tills jag får sätta den i min film-kollektion. 
Bildkälla. Jag bokade filmen här. "Just nu får du som bokar Beautiful Creatures på DVD eller Blu-ray en väska på köpet." Klicka på bildkälla om du vill ha mer info. 
JB - fotoblogg:

sv: Ja visst är de fina :) Ja jag håller med!

Sarah Moberg:

sv: jaa eller hur :D vilka två par tycker du är snyggast då? :)

Svar: Jag gillar verkligen nummer 3 & 4 :)
Emelie Hedqvist

MOA ♥:

Sv: tack vad snäll du är :)

Petra:

Snygg!!!

Svar: Tackar! ^^
Emelie Hedqvist

yasmine modell mamma och fru:

den var fin

allt bra?
du får gärna rösta på sonen min i en tävling här vi skulle uppskatta ett gilla på bilden så deltar du automatiskt i min blogg tävling.
kraaam

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=448146465260882&set=oa.148049142029762&type=1

Svar: Tack :) Allt är bara bra, själv då? Jag har redan gjort det, han är ju bara för söt ^^
Emelie Hedqvist

Linnéa:

Ja, sjukt skönt att vara utomlands just nu <3
Superfin klänning :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Malin:

Fin!
Sv; Ja håller med! :D

Svar: Tack (:
Emelie Hedqvist

Malin:

Sv; Haha vad kul att du gillar den! Jag skrattar mest åt håret som flyger haha

Amanda Johansson:

Verkligen :) åh vad fin!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

ViktoriaCaroline:

Åh vilken snygg klänning! :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Tack så mycket! :D
Fin!

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Ida ( SYTER ):

Snygg klänning syrran! <3

Svar: Tackar<3
Emelie Hedqvist

Kajsa Johansson:

Vilken snygg klänning! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Elin:

Vilket häftig bloggdesign du har! Har du kodat den själv? :)
Sv: Åh, vad snäll du är! Man blir så glad av sådana kommentarer, tack <3

Svar: Tackar. :) Nej, det har jag inte. En av dom som finns på blogg.se ^^
Emelie Hedqvist

Linda:

Så fin!!

Svar: Taack ^^
Emelie Hedqvist

fannie karlsson:

tack så mycket :D

Ja det var gott men åt bara upp en ;) blev så äcklad sedan ;)

Michelle:

Jätte fin blogg har du! Lust att kanske göra ett bloglovinbyte?
Kramisar<3

Svar: Tack söta du! Tyvärr använder jag inte bloglovin..
Kram!
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: