Catching fire teaser trailer

ÅÅÅÅÅH! ÄNTLIGEN! 
Catching fire teaser trailern är här. 2 minuter och 26 sekunder av ren och skär lycka. 
Till skillnad från förra årets trailer är denna väldigt mörk och hemsk. Och precis som förra året får man inte se något från arenan eftersom att det ska hållas hemligt in i det sista. 
Catching fire teaser trailer: 
 Något som jag hoppas att trailern bara missleder är varför mannen från distrikt 11 dör. Han ska ju vissla Rue's four note tone, inte göra 3 finger salute. 
 
De senaste bilderna som släppts: 
Bilderna är länkade. 
 
219 dagar kvar till catching fire! 
My:

Nu är förra Veckans blogg avslutad, gå in o kolla på min blogg om det var du som vann.
Var gärna med i den nya omgången också! :D

emma:

åååh!!!! vill se den!! attans måste ta och läsa böckerna innan!! har inte ens läs den första. det blev aldrig av. måste läsa inna filmen kommer hihi!!! :) i alla fall försöka.. mycket man ska hinna med ^^
s.v tack så mycket :)

Svar: Tycker helt klart att du ska läsa, så underbar bra böcker :D
Emelie Hedqvist

molz:

MÅSTE SE DEN!!

Svar: Jag meed ^^
Emelie Hedqvist

Rebecca:

åh najs :D

Svar: Eller hur :D
Emelie Hedqvist

Linaღ:

Längtar så mycket tills den kommer ut!

sv; Tack :D

Svar: Åh, jag med! ^^
Emelie Hedqvist

dite:

sv; hahah jag jag håller med!
åh längtar tills filmen kommer på bio!

Svar: Åh, jag längtar jag med! ^^
Emelie Hedqvist

F R I D A - M A R I A:

Åhh, vad jag längtar! Wiie :)

Svar: Åh, jag med! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: