Cartoon nails

"This fun and easy design will really attract a lot of attention because they appear to be so unreal and very unique!" - Cutepolish
Om jag fick till ett sådan resultat kan man ju debattera om, men jag gillar denna teknik av nagelmålning. 
Självklart kommer inspirationen från cutepolish och hennes senaste 
Resultatet: 
Evah - En av Karlstads största bloggar:

Åh vilka snygga naglar! :D

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

nicole kestola:

sv ja visst är dom, :D

Tess:

Grymt coolt! :) Kram

Svar: Taack! Kram
Emelie Hedqvist

Fanny:

Jag såg att du tidigare hade kommenterat på min blogg, jag vill bara meddela att nu byter jag blogg! Kika gärna in på den nya bloggen ---> http://saarela.blogg.se

Svar: Ska kika in där ^^
Emelie Hedqvist

Tess:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

aamelasmoa.blogg.se:

ha en bra fredag och ha en bra helg :D

Svar: Åh, tack desamma (:
Emelie Hedqvist

Emmeli Isaksson:

SV: Eller hur hihi :D åh tack så mkt!!

cool blogg design :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Josefin:

Såå härligt fin blogg du har, älskar din header och dina bilder! :) Hur har din dag varit? Kram från Josefin.

Svar: Tack så mycket! :) Min dag har varit väldigt bra, själv då?
Kram!
Emelie Hedqvist

Julia:

sv: taack :D
Du har också en superfin blogg!!
Kram (:

Svar: Tack så mycket. Kram! :)
Emelie Hedqvist

Josefine:

Jäklar vad snygga! ;D
Sv. Aah kan förstå det :/ Jag och mina kompisar skulle inte heller åkt dit och i var jätte ledsna när dom sålde biljetterna och vi var i skolan... Men sen på kvällen så fick vi reda av vår ena kompis att hennes mamma hade fixat biljetter när vi var i skolan! Så himla glad för det :)
Kram

Svar: Tackar, tackar! :D
Åh, så kul! Kram
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Fina! :)

Sv. Ja, vekrligen! Ska du på nån 1D konsert i år? :)

Svar: Tackar :)
Åh, tyvärr inte. Väldigt ledsen över det. Men läste att du skulle det, så avis!
Emelie Hedqvist

Nicolina:

Sv. Joo, det kommer bli jätte kul :) Synd att du inte fick några biljetter :((

Josefine:

Jättecoola naglar!! Och fin blogg förresten! :)

Svar: Tack så mycket :)
Emelie Hedqvist

Josefine:

Sv. Jag också dom är grymt duktiga! Vasse ^^
Kram

Carmelas:

Fina naglar!

Sv. Tack så mycket :) Allt bra? Kram!

Svar: Tackar :)
Allt är bara bra. Själv då?
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

coolt!

Svar: Tack! (:
Emelie Hedqvist

F E L I C I A:

snygga naglar!! :o

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Emelie:

Åh vilka fina naglar! :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

aamelasmoa.blogg.se:

ha en bra lördag :) kramar

Svar: Tack desamma :) Kram!
Emelie Hedqvist

Julia:

Hoppas du får en superbra lördag!
kram <3 (:

Svar: Tack desamma, kram! (:
Emelie Hedqvist

| josefine arvehall ~ foto |:

Sv: Hehe tack så mycket! allt bra?:)

Svar: Allt är bara bra, själv då? (:
Emelie Hedqvist

Thea:

Snygga! :)¨
Kolla gärna in på min blogg!
//Thea

Svar: Tackar :)
Jag ska kika in.
Emelie Hedqvist

Ida ( syster ):

Fina naglar! Lär mig! :)

Svar: Tack! :) Du kan alltid kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=wpWrrZhluF0
Emelie Hedqvist

Sofie:

Skitcoola!! :D

Svar: Tack så mycket (:
Emelie Hedqvist

Madelene:

Super fina ! :)

Svar: Tackar! :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: