Bild på mig som liten

Jag har haft en väldigt väldokumenterad uppväxt. Finns en miljon olika bilder som jag skulle kunna använda här. 
Så därför bjuder jag på denna "tidslinje", den sträcker sig från 1996 till 2010. 
Haha, ja, man har ju som varit söt genom tiderna. 
Saga:

Sv: Men tack söta du! :)
Haft en bra dag?
Kram!

Svar: Haft en väldigt bra dag, själv då? Kram!
Emelie Hedqvist

AW - Fotograf:

Det var de också :)
Haha ja visst är dom :D

Karin Lygnersjö:

Nej vilka söta bilder! :)

Sv: Ja visst är det så :)
Kram

Svar: Hehe, tackar :D
Emelie Hedqvist

Celine:

- Tack :D

liborius:

söt!

Svar: Tack! (:
Emelie Hedqvist

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

- Tusen tack:)

Åh så söta bilder på dig hihi

Svar: Hehe, taack (:
Emelie Hedqvist

Fanny Lind:

Sv; Tack så mycket och detsamma fina du! :)

Josefine ♔:

Men så söt! :D

Sv: Hihi jaa visst är hon det! :D

Svar: Taack ^^
Emelie Hedqvist

Izaberu:

Söta babybilder :)

Svar: Hehe, tack! :D
Emelie Hedqvist

♫♪ sandra:

söta bilder!

Svar: Tack :D
Emelie Hedqvist

Saga:

Min dag har bara varigt toppen! :)
Några speciella planer för veckan?
Kram!

Svar: Nej, inte direkt. Bara skola och så. Själv då, ska du hitta på nå kul?
Kram!
Emelie Hedqvist

Saga:

Nej inget speciellt.
Ska plugga lite för några prov och så, typ det. :)
Kram!

Svar: Låter chill ändå ^^
Kram!
Emelie Hedqvist

Maja ♥:

Åhh, så söt!! :D

- Ja, det var ganska mysigt! :)

Svar: Hehe, tack :D
Emelie Hedqvist

Saga:

Ha ha ja, super chill med sex prov på samma vecka! ;D
Det är ju du som har det chill! :D
Kraam!

Svar: Oh.. det låt inte så kul. Lycka till med det! Själv har jag mest läxor och np-plugg. ^^
Kram!
Emelie Hedqvist

Saga:

Tack! ♥ Skönt, att inte ha prov! :)
Kram!

Kommentera inlägget här: