30 dagar

Jag känner att det inte finns speciellt mycket att skriva om just nu. Alla mina dagar ser likadana ut. 

Så jag tänkte påbörja en 30 dagars lista. Fun fact: jag har aldrig gjort klart en sån här grej, men nån gång ska ju vara den första. 

Dag 1 kommer upp imorgon. 

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Serier som jag följer, har följt och vill följa.
Dag 3 – Min favoritårstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Mina favoriter på youtube.
Dag 6 – Min celebrity crush.
Dag 7 – Min favorit låt.
Dag 8 – Bild på mig som liten.
Dag 9 – Senaste filmen jag såg och vad jag tyckte.
Dag 10 – En bild på ett ställe jag varit på och historian bakom bilden.
Dag 11 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 12 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 13 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 14 – Typ av killar jag faller för.
Dag 15 – Mitt drömbröllop.
Dag 16 – Min favoritfilm.
Dag 17 – Vad jag ser mest fram emot.
Dag 18 – Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 19 – Innehållet i min väska.
Dag 20 – Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 000 kr.
Dag 21 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 22 – Vad jag åt idag.
Dag 23 – En bild på mig själv för två år sen.
Dag 24 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 25 – Senaste tecknade filmen jag såg.
Dag 26 – Fanbase/shipping som jag står för.
Dag 27 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 28 – Belieber/Directioner - och varför.
Dag 29 – Min favoritfödelsedag
Dag 30 – Ett foto på mig taget idag + 3 saker som har vart bra dom senaste 30 dagarna.

Ellen:

Rolig utamaning! Är det OK, om jag lånar den till min blogg??

Svar: Ja eller hur, ändrade några dagar så att dom skulle passa mig bättre så att det skulle leda till att jag klara av denna utmaning. Självklart! :D Lycka till med det i sådana fall.
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: