Dag 21 — Min dag i bilder och text

Jag tycker att det är väldigt passande att dag 21 skulle hamna på den 25/7. Det ger mig en perfekt anledning att blogga om hur min födelsedag har varit. 

Idag väcktes jag av sjönsång och frukost på sängen, ganska bra uppvakning. 

Direkt efter frukosten fick jag presenter från mamma, pappa, Anton, Ida, moster, morbror och kusin. Var inte helt dåliga saker som jag fick. Ni får se dom i ett annat inlägg. (; 

Under dagen fick jag bara fler och fler presenter. Och awesome är bara förnamnet. 

 

Dagen till ära gjorde jag ett litet undantag i min "no-sugar-diet" och åt utav den mumsiga tårtan. 

Vänta bara tills ni scrollar ner och ser bilden på den. Pappa gjorde ett bra jobb. 

Som födelsedagsbarn får man alltid välja middag, årets val blev kyckling med pasta och sås - MUMS. 

Kvällen ska jag spendera med att glo på filmer, vad anars.  

 

Några bilder från dagen: 

Vill passa på att än en gång tacka alla söta människor som har gratulerat mig överallt. Puss på er. ♥

Kommentera inlägget här: