Dag 13 — Tre favorit tv-serier

Tre? Får jag bara välja tre? 

Jag har väldigt lätt att bli förälskad i en massa serier. Får göra mitt bästa i att välja ut de 3 bästa serier som jag följer. 

 

1. The vampire diaries

Vad behöver man ens säga? Underbar serie. Älskar att varje fredag när jag kommer hem från skolan att bara sätta mig framför datorn och se vad alla övernaturliga varelser i mystic falls har att erbjuda denna gång. 

Jag måste erkänna att jag var lite halvbesviken på säsong 3. Den började väldigt bra, slutade väldigt bra, men mitten var lite si så där måste jag säga. 

11:e oktober är TVD tillbaka. 

 

2. Criminal minds

Det finns nog inte ett avsnitt i denna serie som har varit ens lite halvdåligt. Älskar alla avsnitt från säsong 1 till säsong 7. Kan knappt vänta till säsong 8. 26:e september är BAU tillbaka utan Emily Prentiss men med en ny 'Linguistics Expert' som heter Alex Blake(spelas av Jeanne Tripplehorn)

 

3. Pretty little liars

Pretty little liars är just nu mitt uppe i säsong 3. Inatt kommer avsnitt 6 ut, The Remains of the 'A'. Serien tar säsongsuppehåll efter avsnitt 12 som sänds den 28:e augusti i USA. 

Jag gillar känslan av att aldrig veta vad som kommer att hända. Ibland tror man att vet något, men det visar sig alltid att man hade fel. 

 

Andra favoriter: Revenge, Once upon a time, True blood, New girl, 2 broke girls, The big bang theory.

 

Bilderna är länkade

Kommentera inlägget här: