Dag 12 — Dåliga vanor

Dåliga vanor. Något sådant som dåliga vanor har väl inte jag. Nåväl, får väl göra mitt bästa med att komma på nån dålig vana. (; 

 

#1. Ni vet när man får lite torra läppar och så liksom "flagnar" översta hudlagret av på läpparna(vet inte hur man ska beskriva det)? Hur som helst, när det händer för mig så är det näst intill omöjligt för mig att inte bita bort de"flagnade" hudlagret. Vilket sen bara gör ont och i värsta fall börjar blöda och lämnar ett fult litet märke som tur nog läker väldigt fort. Dåliga vana, indeed.

 

#2. Jag är ganska dålig på att avsluta saker. Brukar vara nöjd när jag kommer halvvägs med något. Jag är en sån som sätter upp en massa mål men sen bara låter dom vara, men andra ord är jag en lat liten jävel. Haha, true shit. Men jag kan glatt meddela er om att börjar bli bättre på att avsluta saker, satte upp lite saker/mål som ska göras under sommaren. Dålig vana som håller på att förvandlas till en bättre. 

 

#3. Jag har inga mer dåliga vanor, jag är ganska perfekt. Now I'm a liar. Haha, nä, jag vet bara inte vad mer jag behöver dela med mig av. Det där får räcka. (; 

 

Hahah, ååh. Hittade massa charmiga bilder från sommaren 2010, skrattade mig igenom hela albumet. 

Kommentera inlägget här: