Dag 01 — En bild på mig + 10 fakta om mig själv

10 random fakta om mig

1. Jag suger på att göra listor där jag skriver ner saker om mig själv, har stora förhoppningar på det här. 

2. Jag har bloggat i mer än 2 år nu, tiden går fort. 

3. Jag har en väldigt blandad musiksmak, gillar det mesta.

4. Jag är rätt bölig när jag ser filmer/serier, gråter alltid allt för mycket i dom sorgliga scenerna. Spelar ingen roll om det är hemma, hos en kompis eller på bio som jag ser filmer - I cry anyway. 

5. Mitt minne är det sämsta du kan hitta. Jag är en guldfisk. 

6. Jag är mer av en "lyssnare" är den som pratar. 

7. Jag äter inte "onödigt socker". Inte nå godis, glass, bakelser/kakor, snacks eller nått i den stilen. Istället äter jag frukt och bär jag jag blir sugen på något. Funkar bra, börjar närma mig ett år sen jag slutade.

8. Jag har haft allt för många olika hårfärger, haha. Varit blond, olika typer av brunett, svarthårig och låt oss inte glömma min rödaktiga färg som jag har just nu. 

9. Jag är allt för rädd för hemska varelser som spindlar, getingar, flygmyror, bin, eller ja i allmänhet allt som flyger, surrar, ser läskigt ut och/eller är hemskt livsfarliga. ;) 

10. Kom in på mitt förstahandsval av gymnasium, blev superglad för det.. nu är jag livsrädd, jag lär inte överleva där. :c 

 

Där har ni det gott folk. 10 väldigt intressanta saker att veta om mig. 

Kommentera inlägget här: