30 dagar

Jag har ganska lite att blogga om så här på sommaren så ja tänkte att jag skulle alltid kunna ta på mig utmaningen med en 30 dagars-lista. Minst ett blogginlägg om dagen ;D 

Kanske till och med slänger in nån videoblogg nån av dagarna. 

 

 Dag 01 — En bild på mig + 10 fakta om mig själv

Dag 02 — Någon jag skulle vilja byta utseende med

Dag 03 — Mina närmsta vänner

Dag 04 — Favorit årstid

Dag 05 — Det här har jag ätit idag

Dag 06 — Det här får mig att skratta

Dag 07 — Det här får mig att gråta

Dag 08 — Tio saker jag gillar att göra

Dag 09 — Min favoritbutik/affär

Dag 10 — En bild som är över ett år gammal och en nytagenbild

Dag 11 — Fyra bilder som gör mig glad

Dag 12 — Dåliga vanor

Dag 13 — Tre favorit tv-serier

Dag 14 —  Fem webbsidor jag ofta är inne på

Dag 15 — Berätta om min senaste resa

Dag 16 — Bilder på mitt rum

Dag 17 — Berätta om min klass

Dag 18 — Mitt favorit land

Dag 19 — Min sommar

Dag 20 — Det här språket vill jag kunna tala flytande

Dag 21 — Min dag i bilder och text

Dag 22 — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna

Dag 23 — Fem bloggar jag läser dagligen

Dag 24 — Min garderob

Dag 25 — Någonting jag vill göra just i denna sekund

Dag 26 — Två saker jag längtar efter

Dag 27 — En före och efter bild när jag fixar mitt hår

Dag 28 — Hur jag firar julafton

Dag 29 — En låt som passar mitt humör

Dag 30 — Fem bilder från olika minnen 2012

 

Dag 1 får lov att vara idag, så skriver det inlägget senare.  

Kommentera inlägget här: