Svar på frågor, del 1

Här kommer de första frågorna och svaren från frågestunden.

Svar:Jag gillar nog chihuahua lite mer. :)

Svar: Ända sen jag började blogga på soclog har jag aldrig funderat på all börja blogga nån annan stans. Soclog är den sida som jag förstår mest på. Så jag stannar kvar. (:

Svar: Jag har haft den här bloggen i snart två år, men bloggat på den i ungefär ett och ett halvt år. (:

Jag tycker att det var roligare förut. Just nu har jag inte så mycket att blogga om, bara små saker. Funderar på att börja göra lite ändringar på bloggen. Dom lär jag berätta mer om inom en vecka.

Svar: Svaret finns högre upp.

Jag började bli intresserad av naglar i april 2009, då gick jag till en nagelsalong i Thailand och fick fina lösnaglar. Under 2010 började jag prova göra lite olika mönster och träna, träna, träna. (:

Nej, jag har inga husdjur. Delvis på grund utav att alla i min familj(förutom jag) är allergiska.

Svar: När jag verkligen började bli intresserad av naglar var nog nån gång under 2010. (:

Ibland tar jag bara fram olika lack börjar måla och ser vad som händer. Ibland får jag kommentarer från erläsare med tips och ideér. Jag är med i lite olika grupper på facebook och dayviews som har tonvis med inspiration. Jag använder väldigt ofta google och youtube som inspirationskälla.

Jag försöker att minst blogga en gång per dag, helst två gånger för att försöka ha kvar läsare.

Det är dock ganska svårt för mig att blogga ibland. Jag har inte ett speciellt intressant liv, händer inte så mycket.

 

Det finns fortfarande chans att ställa frågor. Bara att kommentera. (:

Del 2 kommer upp snart.

Kommentera inlägget här: