Mina penslar

Jag fick en fråga om vad jag använder för penslar när jag målar naglarna.

Istället för att besvara frågan med en lång text sa jag att jag kunde visa en bild.

Jag har 9 olika nagelpenslar som jag använder ganska flitigt.

En bild på mina penslar:

(jag räknar dotting tool som en pensel)

Det finns väl ett litet problem om någon skulle vara intresserad av att köpa likadana penslar..

Jag har lite dålig koll på vart alla är köpta.

2 är ifrån Your Nailerystore, 2 är ifrån en marknad i Kalix och 5 penslar har jag ingen aning om(födelsedagspresenter) .

Penslarna från your nailerystore heter - Nailart pensel, strl 1 (49:-)

                                                         och Dotting Tool (45:-)

Om någon har nån annan fråga så är det självklart bara att ställa den här. (:

Kommentera inlägget här: