NEW IN

Jag har spenderat ännu en dag på stan och mellandagsrean. Man kan ju inte komma hem utan lite nya kläder, det vore ju inte rätt. ;) 

Dagens shopping: 

1. Mörkblå klänning från H&M, 100kr

2. Röd kjol från Monki, 100kr

3. Ljusblå/grå sammetströja från Monki, 100kr

4. Långkjol från Gina Tricot, 199kr

5. Starcrossed (första boken) från akademibokhandeln, 143kr

Anna-maria:

Kan du inte visa lite mer exakt hur den mörkblåa klänningen från hm ser ut !! :)

Svar: Det skulle jag kunna göra. :) Jag fixar en bättre bild imorgon.
Emelie Hedqvist

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

Fina grejer! :)

sv; eller hur, haha :D

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

Sanna:

SVAR:
Tack så mycket :D

I D A ♥☺:

Nice!

Sv: hihi ja visst är den! :D

Svar: Tack ^^
Emelie Hedqvist

Kaffehörnan:

Vad fina plagg

Svar: Tackar :)
Emelie Hedqvist

elleens.blogg.se:

Den där sammetströjan är jättefin!! Varför har du bytt blogg förresten? :)

Svar: Det måste jag hålla med om. ^^ Soclog håller på att gå under.. man kan inte kommentera, gilla/ogilla, bevakningar försvann, går ej att byta design osv. Så därför flyttade jag hit. :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: