Farewell soclog, hello blogg.se

Hur sorgligt som helst, men jag har gett upp. Jag hade tänkt vänta ut problemen och leka survivor på soclog, men jag känner mig så ensam här. Alla bloggare flyttar och jag tänker inte vara sämre..

Blogg.se here I am! Sist jag bloggade här hade jag typ 2 läsare, hoppas på fler denna gång. 

 

Namnet här är inte lika charmigt då det inte gick att ha en 3:a. R.I.P 3welie. :'(

Jag jobbar fortfarande på designen..jag fattar nada, så det lär ta ett tag innan bloggen ser bra ut. 

 

Nu ska jag vara nostalgisk och dela med mig av några fina soclog minnen: 

 

Mitt första inlägg skrevs den 8:e mars 2010 och är så fult att jag fortfarande skäms. Lol. 

 

Första gången jag syntes på ett bloggtips var den 28:e november 2010, eftersom att jag inte kom ihåg hur man print screena så fotade jag med min digitalkamera. 

 

En av många fina gånger i soclog's spotlight.

En gång i tiden hade jag många läsare, i somras var första gången som jag var nummer1 på listan i över en vecka - stolt. 

Under 2012 har jag haft fler kommentarer ca 60 gånger. Ärligt så är jag jäkligt glad över det!

 

 

Jag har känt att min blogg här på soclog har varit ganska uppskattad, många har läst, gillat och kommenterat. Jag har gjort designs till andra, jag har fått designs av söta människor.

Jag har fått julkort, drömfångare, nagellack, priser i tävlingar och porträtt. Jag har fått inspiration från andra och även varit en inspirations-källa(mest med naglar såklart)

 

Jag kommer att komma tillbaka till soclog när/om problemen fixas. Jag tänker logga in regelbundet och kolla. Min blogg på soclog kommer jag absolut inte att radera!

Tills vidare, blogg.se, please be kind to me.  

Min gamla blogg hittar du här

Malin Wederberg:

Vad kul att läsa :) Själv går jag inte tillbaka till Soclog, tyvärr. Ingen arbetar med det utan det hålls bara flytande. Tidsfråga innan admin ger upp det helt.

Svar: Det är synd. Jag gillar verkligen soclog..
Emelie Hedqvist

Anneli:

Följer din :D

Svar: Yäy! Jag följer din blogg också :)
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: