Bortglömt - Juldesign

När jag gick igenom mitt arkiv på min gamla blogg insåg jag att det var något som saknades.. den nageldesign som jag hade under julen! 

Hur kunde jag glömma något sådant? Det enda som jag bloggar regelbundet om, haha. 

Bättre sent är aldrig, här är min juldesign:  

Tumme: Tomtens outfit 

Pekfingret: Paket 

Långfingret: Julgran med pumlor och glitter 

Ringfingret: Paket 

Lillfingret: Tomtenisse outfit 

emma ~ sjufoto! ★:

sv: tack så mkt! Vilka söta och snygga naglar! Kika gärna in och lämna en kommentar om vad du tycker om min nya design, kram c:

Svar: Tackar :D Jag ska kika in (:
Emelie Hedqvist

Filippa & Talia:

- Ååh, verkligen? Haha min är Daisy, men La fleur är också en favorit!
Har du den parfymen? ;)

Svar: Jag hade en förr, den tog dock slut..hehe. ^^
Emelie Hedqvist

marina:

sv. Tack. :) Gott nytt år!

Svar: Gott nytt år :D
Emelie Hedqvist

sandra:

sv: tack så mycket :)

Talia och Filippa:

fan vad snyggt ;)

Svar: Tack så mycket :D
Emelie Hedqvist

Malin Wederberg:

Jättefina :)

Svar: Tackar :D
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: