2012

Helt otroligt. Ännu ett år har försvunnit. 

2012 har varit ett ganska bra år, jag har många glada och fina minnen ^^ 

Min vanliga tillbaka-blick på året som gått: 

Januari. 

- Mellandagsrea

- TVD var äntligen tillbaka

- Ko-naglar var design nummer 2 för året. 

-Skolan startade för snabbt, med för mycket att göra. 

Februari. 

-Kallaste månaden någonsin! Bilden är från när jag och Nora försökte gå hem från skolan och knappt lyckades 

- Jag gjorde min första egna design 

- Jobbigt Shakespeare arbete tog upp all min tid. 

- En dag med Nora och Emma, helgen innan jag skulle åka på resan som blev inställd. 

Mars. 

- Gick och såg Hunger games med Nora. 

- Firade Noras födelsedag 

- En favoritdesign från månaden 

- USA blev back on track och i slutet av månaden for vi. Bilden är från min favoritplats på hela jorden - the wizarding world of Harry Potter♥

April. 

- USA, Busch garden

- USA, shopping 

- USA, Everglades

- USA, Miami

Maj. 

- Valborg 

- Köpte hunger games broschen och var i himlen. 

- Klasströjor kom 

- Dansuppvisning

Juni. 

- Målade om inne på toaletten 

- Första klippet till breaking dawn släpptes. 

- Färgade äntligen håret 

- Skolavslutning 

Juli. 

- Paintball och tältning med kära klassen 

- Snow White and the huntsman med Vendela 

- Min födelsedag, fick en awesome HP-tårta! 

- Nora kom tillbaka och vi spederade långa dagar utomhus 

Augusti, 

- LK med Vendela, Emma och Nora 

- Stockholm 

- Fler sommardagar med Nora 

- Fick äntligen min DVD

September. 

- Hösten började bra med varma dagar

- En favorit-outfit

- De första bilderna från hunger games: catching fire set släpptes

- Spider-man naglar 

Oktober. 

- Första snön 

- TVD kom äntigen tillbaka, men allt blev jobbigt..haha 

- Halloween naglar 

- Halloween firande med Nora, jag var jigsaw

November. 

- Skolfotot kom 

- Gick och såg breaking dawn med Nora

- Färgade håret rött igen 

- Glee naglar

December. 

- Myskvällar 

- Julbak 

- Present-inslagning 

- JUL

Viktoria:

Gott nytt år! :)

Svar: Gott nytt år! :D
Emelie Hedqvist

Emma:

Fin blogg :)

Svar: Tack! :D
Emelie Hedqvist

Amanda:

Hur många unika besökare har du per dag? Vi kanske kan göra ett länkbyte?

Svar: Tyvärr, jag brukar inte göra länkbyten. Men nån gång i framtiden kanske jag ändrar mig.. ^^
Emelie Hedqvist

Kommentera inlägget här: