Twilight

Eftersom att jag ska gå och se breaking dawn på onsdag så har jag bestämt att jag ska se en twilight film varje kväll fram tills dess. Så ikväll blir det den första. Tyvärr den film som jag är mest besviken på.


"A teenage girl risks everything when she falls in love with a vampire."

-IMDb

Åh, jag kommer ihåg hur sur jag var när jag inte fick se den på bio.

15-års gräns och jag var bara 12 år så jag fick glatt vänta tills den släpptes på DVD.

 

Måste bara passa på och säga att det var väldigt passande att jag vann den här tävlingen nyss. ^^

Med motivationen: "..Jag har varit med från början och kommer att vara med till slutet." (finns en längre motivation)

 

Nu går jag och tittar på filmen.

Måste bara fråga om era åsikter. Vad tycker ni om den första twilight filmen?

 

Kommentera inlägget här: