Eclipse

Dag 3 av twilight tittandet. En dag kvar till breaking dawn.

Kvällens film är alltså Eclipse. Den filmen som för tillfället är den bästa twilight-filmen om du frågar mig.

As a string of mysterious killings grips Seattle, Bella, whose high school graduation is fast approaching, is forced to choose between her love for vampire Edward and her friendship with werewolf Jacob.


-IMDb


När jag såg den här filmen för första gången var jag som mest besatt av twilight.

Det var höjdpunkten i mitt liv.. typ. Haha.

Det blev min favorit av alla filmen mest på grund av att dom hade med så mycket från boken.


Så nu går jag och tittar på filmen. Kanske ska måla naglarna i twilight-tema också.

Passar på att fråga vad ni tycker om tredje filmen. Vad tycker du om Eclipse?

 

Kommentera inlägget här: