2011 - bilder och text

Mitt 2011:

Januari. 

-Gick runt med en sond i nån dag, inte kul. 

-Min nagellack-samling innehöll 40st lack, haha

-Började om skolan, hade roliga idrottslektioner 

-Snön var bara för mycket.. 

Februari. 

-Besökte Reidensskolan för första gången, gillade inte vad jag såg.

-Var på framsidan på någon tidning(jag i rött)

-Vinderdagar som spenderades med Nora. 

-Hade trevligt med Anna

Mars.

-Promenad på isen med klassen

-Firade Noras födelsedag. 

-Min kamera försvann och kom aldrig tillbaka

-Färgade håret rött. 

April. 

-Hade kul på stan med Nora

-Härliga vårdagar som spenderades med Anna

-Började inse att snart skulle man säga hej då till BV<3

-Valborg i stugan.

Maj. 

-Hade några tuffa veckor i skolan.. 

-Dansuppvisning<3

-Åt massor med jordgubbar

-Prao. På dagis och bageri. 

 

Juni. 

-Skolavslutning med sår och plåster (;

-Träffade Ulrik Munther för första gången. 

-HP-maraton med Anna. 

-Blev BESATT av Pretty Litte Liars

Juli. 

-Gick på bio med Vendela, sista HP-filmen. Sorgligaste dagen i mitt liv.

-Sommardagar med Anna i Börtnäsheden. 

-Fylde 15 år. 

-Badfest med vännerna. 

Augusti. 

-Köpte ny kamera, Sony A33<3

-Fösta frågestunden gick bra, håll utkik kommer en snart igen. 

-Nu var jag uppe i nästan 80lack. 

-Började 9:an i gymnasiebyn, var hur rädd som helst.

September. 

-Skolfoton och kompisfotona kom efter en lång väntan. 

-Färgade håret rött. 

-Ordet Tvilling-morötter användes ofta. Haha

-Pluggade inför 100000 prov samtidigt. Kul liv. 

Oktober. 

-Chillade med Nora i det fina höstvädret.

-Chillade i skolan med kompisarna

-Åt på Waldorf med klassen.

-Firade Halloween med Nora och Anna. 

November. 

-Min mobil gick sönder, hade lånemobil i evigheter.

-BREAKING DAWN med Louice

-Blodiga naglar som folk gillade ;D

-Var med i tidning och TV angående en klasskompis som var med i en olycka. 

December. 

-Jobbade hårt med nobelarbeten, haha. 

-Gick på nobelfest. 

-Var med i ett ganska failat Lucia-tåg, charmigt var det nog. 

-Gjorde en nageldesign som jag blev nöjd med. Jul<3

 


2011 har varit i ganska bra år, hoppas på ett lika bra 2012 om inte ännu bättre (önsketänkande) 

Gott nytt år soclog.

Kommentera inlägget här: